Performancing Metrics

اجرای ۵۴ پروژه با اشتغالزایی ۳۰ هزار شغل در ۴سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 409460
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1397 - 19:29
یک مقام مسئول اعلام کرد:
رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: این سازمان در ۴ سال آینده ۵۴ پروژه با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار میلیارد ریال و اشتعالزایی ۳۰ هزار شغل را در برنامه کاری خود دارد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، منصور معظمی در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان این مطلب، گفت: از پروژهای در دست اجرا ۲۲ طرح در حوزه صنایع نوین، ۹ پروژه در حوزه نفت و گاز و انرژی، ۷ پروژه در صنایع حمل و نقل و ۱۶ طرح در سایر صنایع است که عمدتا به سرمایه گذاری در بخش مناطق محروم اختصاص دارد. معظمی گفت: سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته جزو اولویت های مهم ایدرو است و ۱۰ پروژه از طرح های سرمایه گذاری در دست اجرا در مناطق کمتر توسعه یافته که با توجه به توانمندی ها و منابع استانی است.

وی تصریح کرد: این ۱۰ طرح درمناطق کمتر توسعه یافته با سرمایه گذاری بیش از ۴۳ هزار میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۵۰۰۰ نفر است که ۴۳ درصد تعداد طرح ها، ۴۱ درصد میزان سرمایه گذاری و ۲۹ درصد طرح های را شامل می شود.

رئیس هیات عامل ایدرو در پایان گفت:برای اجرای پروژهای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به حمایت بیشتر دولت و وزارت صنعت معدن و تجارت برای تخصیص منابع نیازمندیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید