Performancing Metrics

تفاهم نامه خرید ۴۰ فروند سوخوی سوپرجت امضا شد | اتاق خبر
کد خبر: 409709
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1397 - 20:43
توسط دو شرکت هواپیمایی ایرانی؛
دو شرکت هواپیمایی ایرانی در حاشیه نمایشگاه هوایی اوراسیا در ترکیه، تفاهم نامه خرید هریک ۲۰ فروند هواپیمای سوخوی سوپر جت امضا کردند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور تفاهم نامه ای برای خرید ٢٠ فروند سوخوی سوپرجت SSJ۱۰۰ در نمایشگاه هوایی اورآسیا در آنتالیا امضا کرده است که تحویل این هواپیماها از سال ٢٠١٩ آغاز خواهد شد.

یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با اشاره به مذاکرات انجام شده طی دو سال گذشته گفت: با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، در مجموع ۲۰ فروندسوخو سوپرجت ۱۰۰ با ظرفیت صد صندلی از سال آینده به مرور به ناوگان هواپیمایی ایران ارتور اضافه می شوند. 

این مقام مطلع افزود: ارزش کلی این تفاهم نامه یک میلیارد دلار است که در ارشوی اوراسیا واقع در شهر آنتالیا ترکیه با حضور معاون وزیر صنایع روسیه اولگف بوتچارف، نماینده شرکت سوخو الکساندر روتسف، مدیرعامل ایران ارتور سیدرضا موسوی رسید و مجید شکاری مالک شرکت ایران ارتور به امضا رسید.

همچنین شرکت هواپیمایی آسمان نیز تفاهم نامه خرید ٢٠ فروند سوخوی سوپرجت SSJ۹۵R را با شرکت سوخو امضا کرده است که بنابر اعلام شرکت هواپیمایی آسمان، این هواپیماها مشمول قوانین مربوط به اوفک نیستند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید