Performancing Metrics

تسری مدیریت یکپارچه دارایی در بخش کالا و مالی | اتاق خبر
کد خبر: 412466
تاریخ انتشار: 4 تیر 1397 - 20:03
مدیرعامل شرکت ملی نفت مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت:یکپارچگی در بخش مدیریت تجهیزات و دارایی های فیزیکی صنعت نفت در بخش ساحل و فراساحل مهم است اما باید در سایر بخش ها از جمله بخش کالا و مالی هم ایجاد شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچگی دارایی های فیزیکی صنعت نفت و گاز در بخش ساحل و فراساحل با بیان اینکه شرکت ملی نفت به عنوان کارفرما نظارت و توجه مستقیم بر موضوع مدیریت یکپارچگی دارایی های فیزیکی این صنعت دارد، گفت: انتظار داریم تا شرکت های خصوصی نیز با ما در این زمینه همکاری کرده و ساماندهی این مهم را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: یکپارچگی در بخش مدیریت تجهیزات و دارایی های فیزیکی صنعت نفت در بخش ساحل و فراساحل مقوله بسیار مهمی است اما این یکپارچگی باید در سایر بخش ها از جمله بخش کالا و مالی نیز ایجاد شود.

کاردر اظهارداشت: آسیب دیدگی یا از بین رفتن دارایی های فیزیکی صنعت نفت به دلیل ارزش بالای ارزی- ریالی آنها می تواند موجب خسارت مالی قابل توجه این بخش شود. بنابراین مدیریت، پیشگیری و اقدام به موقع در این زمینه برای وزارت نفت بسیار اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به قدمت بالای صنعت نفت و فرسودگی حاصل از آن اشاره کرد و افزود: ماهیت فعالیت در صنعت نفت ایجاب می کند که شاخصه های ایمنی و محیط زیستی بیش از هر صنعت دیگری رعایت و اعمال شود.

طبق گفته این مقام مسئول، واگذاری تدریجی عملیات بهره برداری میدان ها از جمله راهکارهای شرکت ملی نفت ایران است و بنابراین شرکت های خصوصی فعال در این حوزه باید خود را تقویت کنند. 

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید