Performancing Metrics

تداوم افت قیمت نفت | اتاق خبر
کد خبر: 413362
تاریخ انتشار: 25 تیر 1397 - 17:16
در معاملات امروز بازارهای جهان؛
درحالی‌که نگرانی‌ها در مورد اختلال در عرضه کاهش یافته و بنادر لیبی فعالیت‌های صادراتی خود را از سر گرفته اند، با تقویت احتمال افزایش تولید، قیمت‌های نفت افت کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، روز دوشنبه، درحالی‌که نگرانی‌ها در مورد اختلال در عرضه کاهش یافته و بنادر لیبی فعالیت‌های صادراتی خود را از سر گرفته اند، با تقویت احتمال افزایش تولید، قیمت‌های نفت افت کرد.

 تاجران به احتمال افزایش تولید از سوی روسیه و سایر تولیدکنندگان امیدوار شده اند. 

در ساعت ۹:۲۴ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت برنت، نسبت به قیمت بسته شده روز جمعه، ۴۸ سنت یا ۰.۶ درصد افت کرد و به ۷۴.۸۵ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۳۹ سنت یا ۰.۶ درصد کاهش یافت و به ۷۰.۶۲ دلار رسید.

هفته گذشته، اختلال در عرضه نفت لیبی و اعتصابات در نروژ و عراق، قیمت‌های نفت را بالا برده بود، هرچند در پایان هفته قبل برای دومین هفته متوالی قیمت‌ها از لحاظ هفتگی افت کرد.

ای‌زی‌بانک در یادداشتی نوشت: قیمت نفت خام درحالی افت کرد که وحشت از اختلال در عرضه نفت، با بازگشت تولید میادین نفتی مهم لیبی، کاهش یافت.

کیم کوآنگ رائه، تحلیل‌گر کالا در شرکت کارگزاری سهام سامسونگ در سئول هم می‌گوید: تاجران به دقت دیدار ترامپ و پوتین را تحت نظر دارند تا شاید مطلبی راجع به نفت گفته شود.

وزیر انرژی روسیه، الکساندر نواک روز جمعه دوباره تاکید کرد: روسیه و سایر تولیدکنندگان بزرگ، در صورتی که کمبود عرضه بر بازارهای جهان تاثیر بگذارد، تولید خود را بیشتر افزایش خواهند داد.

در همین حال با کند شدن نرخ رشد چاه‌های فعال آمریکا به علت کاهش قیمت نفت، تعداد چاه‌های فعال این کشور در هفته منتهی به ۱۳ جولای، بدون تغییر در ۸۶۳ حلقه باقی ماند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید