Performancing Metrics

بازدهی شاخص بورس به ۴۳ درصد رسید | اتاق خبر
کد خبر: 415744
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1397 - 19:36
در ۱۰۸ روز معاملاتی صورت گرفت؛
شاخص بورس در مدت ۱۰۸ روز معاملاتی با ۴۱هزار و ۴۲۴واحد افزایش، معادل ۴۳درصد رشد مواجه شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۰۸روز معاملاتی تعداد ۱۶۷میلیارد و ۲۰۲میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۶۲هزار و ۲۰۹میلیارد ریال در ۹میلیون و ۴۴۶هزار و ۹۲۹دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۰۴میلیارد و ۷۶۸میلیون سهم به ارزش ۲۳۵هزار و ۴۵۹میلیارد ریال در ۴میلیون و ۵۸۰هزار و ۷۴۱نوبت در بازار اول؛ ۵۹میلیارد و ۳۱۲میلیون سهم به ارزش ۱۶۳هزار و ۷۱میلیارد ریال در ۴میلیون و ۷۵۳هزار و ۲۳۸نوبت در بازار دوم؛ ۴۶میلیون سهم به ارزش ۴۴هزار و ۴۱۷میلیارد ریال در ۱۸هزار و ۱۷۸نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۱۹۸ میلیون سهم به ارزش ۲۱میلیارد ریال در ۲ هزار و ۱۶۲نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۸۷۷میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۹هزار و ۲۴۲میلیارد ریال در ۹۲هزار و ۶۱۰نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۱هزار و ۴۲۴واحد افزایش معادل ۴۳درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۳۷هزار و ۷۱۴واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۳هزار و ۱۹۳واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۶۸هزار و ۴۵۲واحد افزایش مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید