Performancing Metrics

گره از کار مالکان فاز ۱۱ پردیس باز می‌شود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 416444
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 - 20:31
پز پکیج‌هایی که هرگز به مسکن مهر نرسید!
شرکتی که ادعای تامین کلیه پکیج‌های شوفاژ دیواری مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس را به عنوان افتخار کیفیت کالای خود در مقایسه با رقیب را می‌داد پس از نوسانات ارزی، بنا به گفته پیمانکاران، این روزها از فروش خودداری می‌کند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی از سوی برخی سازندگان مسکن مهر شنیده شد مبنی بر این‌که به دنبال نوسانات ارزی، برخی شرکت‌های تولیدکننده پکیج شوفاژ دیواری قیمتهای خود را از حدود دو میلیون تومان به پنج تا هفت میلیون تومان افزایش داده‌اند و با این وجود، این کالا در بازار کمیاب شده و بعضی واسطه‌ها و حتی شرکت‌های سازنده از فروش خودداری می‌کنند. به دنبال طرح این موضوعات، تنش‌هایی در بازار ایجاد شد و برخی اخبار از کشف انبارهای احتکار پکیج توسط سودجویان به گوش رسید. با این حال شرکت‌های سازنده انجام هرگونه احتکار که راسا توسط آنها صورت گرفته باشد را تکذیب کردند.

گفته می شود شرکت اولیه طی روزهای اخیر در یکی از صفحات تبلیغی خود ادعا کرده "۴۰ هزارو ۸۰۰ پکیج شوفاژ دیواری مربوط به این شرکت در فاز ۱۱ شهر جدید پردیس نصب شده است" در حالی که آنجا تنها ۳۳ هزار واحد مسکونی وجود دارد! طبق اعلام سازندگان و مسوولان شهر جدید پردیس هنوز خبری از فروش پکیج توسط شرکت متعهد نیست. در این خصوص با سعید غفوری ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ـ تماس گرفتیم که او هم از عدم انجام تعهدات شرکت اولیه گلایه‌مند بود و گفت که از وزارت صنعت خواسته‌ایم برای حل و فصل این موضوع ورود کند.

از سوی دیگر ظاهرا جایگزین وارد صحنه شده است. شرکت دوم طی اطلاعیه‌ای خطاب به فروشندگان و عاملین توزیع اعلام کرده "محصول پکیج شوفاژ دیواری که توسط این شرکت به فروشندگان و عاملین توزیع اختصاص می‌یابد باید طبق لیست قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و فقط به مصرف کنندگان و بهره‌برداران واقعی به شرط نصب و راه‌اندازی فروخته شود و مشخصات کامل سجلی (کارت ملی) خریدار و تلفن و آدرس دقیق (محل نصب) اخذ و هم‌چنین ثبت شماره سریال پکیج‌های داده دشه به هر مشتری یادداشت و به این شرکت اعلام گردد تا در اختیار سازمان‌های ذی‌ربط قرار داده شود". در لیست کالاهای اعلام شده از سوی این شرکت، محصولات بین دو میلیون و ۸۳۲ هزار تومان تا چهار میلیون و ۵۷۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بنابراین گزارش، در هفته های اخیر برخی پیمانکاران مسکن مهر، عمدتا در شهر جدید پردیس که واحدهای آنها در مرحله نصب تجهیزات است از جهش یکباره قیمت پکیج، آسانسور، سیستم صاعقه گیر، سقف کاذب، دربهای شیشه ای و دیگر وسایل خبر دادند. لذا طبق اطلاعیه شرکت فوق، پیمانکاران مسکن مهر می توانند پکیج های مدنظر خود را خریداری و نصب کنند.

 انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید