Performancing Metrics

آغاز عملیات عمرانی در آزادراه تهران- کرج | اتاق خبر
کد خبر: 417449
تاریخ انتشار: 22 مهر 1397 - 20:32
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: باتوجه به اجرای عملیات عمرانی روکش آسفالت در آزادراه تهران - کرج – قزوین، رانندگان همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: عملیات عمرانی بهسازی و لکه‌گیری آسفالت در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته ازساعت 9:30 الی 16 انجام می‌شود که ترافیک‌های مقطعی در این مسیر را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: اجرای عملیات عمرانی غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا می‌شود. این عملیات آسفالت کاری از محدوده حدفاصل امام زاده طاهر(ع) تا پمپ بنزین آفتاب تا دی ماه سال جاری ادامه دارد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در زمان اجرای عملیات آسفالت کاری ، ترددها در محدوده تعیین شده همزمان با عبور ترافیک انجام می‌شود.

سرهنگ گودرزی یادآورشد: متأسفانه برخی رانندگان دراین شرایط عجله وشتاب کرده که سبب ترافیک سنگین‌تر و یا بروز حوادث رانندگی می‌شوند. به منظور روان‌سازی ترافیک در این مسیر، مأموران پلیس راه با آمادگی کامل درقالب پاس پیاده در محل مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید