Performancing Metrics

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی | اتاق خبر
کد خبر: 420148
تاریخ انتشار: 23 آذر 1397 - 15:13
فرآیند ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، فردا (٢٤ آذرماه) به پایان می‌رسد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، مالکان خودرو یا موتور سیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند، موظف شدند برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی به چهار طریقی که از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام شد، اقدام کنند.

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام این افراد است و به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، هنوز این شرکت در مورد تمدید فرآیند ثبت‌نام تصمیم نگرفته است.

اسماعیلی گفت: تاکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام موفق داشته‌اند که ٣٠٠ هزار نفر از این افراد روز گذشته اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست مهلت ثبت‌نام تمدید شود یا خیر؛ اما احتمال تمدید آن زیاد است.

زمان الزام استفاده از کارت سوخت مشخص نیست

بر اساس این گزارش، بیژن زنگنه - وزیر نفت - چهارشنبه شب با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی گفت: وزارت نفت با سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط صحبتی داشت و برآورد شد که ۱۰ میلیون نفر کارت سوخت خود را گم کرده‌اند. این رقم خیلی مهم بود اما در حال حاضر که تنها سه روز تا اتمام مهلت ثبت‌نام کارت سوخت باقی مانده کمتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری اقدام کرده‌اند.

زنگنه با تاکید بر اینکه بازگشت کارت سوخت جدی است، افزود: فعلا برنامه دولت روشن شدن وضعیت خودروها و کارت سوخت آنهاست. این‌که استفاده از کارت سوخت چه زمانی الزامی شود بعد از هماهنگی با دولت اعلام خواهد شد. دولت تصمیمی برای سهمیه‌بندی و تغییر قیمت ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید