Performancing Metrics

سیر صعودی استقبال کاربران آیفون از iOS ۱۲ | اتاق خبر
کد خبر: 421064
تاریخ انتشار: 13 دی 1397 - 19:24
۷۸ درصد از کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد نسخه جدید سیستم‌عامل iOS ۱۲ را بر روی دستگاههای خود نصب و استفاده کرده‌اند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با وجود میزان محبوبیت و توزیع نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید که به صورت روتین توسط خود گوگل ارائه و منتشر می‌شود، موسسات تحقیقاتی مختلفی همواره به انتشار آمارهای مربوط به توزیع نسخه‌های سیستم عامل iOS می‌پردازند که توسط اپل نیز به تایید می‌رسد.

اپل چند ماه پیش بود که نسخه به روزرسانی شده و جدید سیستم‌عامل موبایلی خود یعنی iOS ۱۲ را به صورت عمومی و برای همه کاربران عرضه کرد تا بدین وسیله کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد بتوانند با نصب و دریافت جدیدترین نسخه ارائه شده توسط اپل، از قابلیت‌های جدید آن نیز بهره مند شده و به افزایش سرعت دستگاه خود نیز کمک کنند.

بسیاری از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های موبایل در ابتدای انتشار عمومی چندان از استقبال کاربران برخوردار نمی‌شوند و معمولا چند ماه طول می‌کشد تا توسط کاربران گوشی‌های هوشمند به صورت وسیع و گسترده مورد استقبال قرار گرفته و نصب شوند.

اما تازه‌ترین آمارهای منتشر شده از توزیع و محبوبیت نسخه‌های iOS نشان می‌دهد که نسخه جدید آی‌اواس ۱۲ ( iOS ۱۲ ) بر روی بالغ بر ۷۸ درصد از دستگاه‌های اپل یعنی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد نصب و دریافت شده است که این خود نشان‌دهنده میزان موفقیت بالای این نسخه از سیستم‌عامل توسعه داده‌شده توسط اپل است.

در این گزارش‌های منتشر شده که در وب سایت phonearena آمده است ، همچنین سهم نسخه iOS ۱۱  از گوشی‌های آیفون ۱۷ درصد و نسخه‌های قبلی نیز ۵ درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید