Performancing Metrics

سیلاب به هزار و ۵۰۰ واحد صنفی آق قلا خسارت زد | اتاق خبر
کد خبر: 424678
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1398 - 14:41
وزیر صنعت خبر داد:
وزیر صنعت و معدن تجارت گفت: در سیلاب اخیر به هزار و ۵۰۰ واحد صنفی شهرستان اق قلای استان گلستان و همچنین ۳۰۰ واحد صنفی شهرهای مازندران آسیب وارد شده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، رضا رحمانی، در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران که به ریاست معاون اول ریاست جمهور برگزار شد، گفت: بخشی از مردم منطقه گلستان نیز به قالی‌بافی مشغول هستند که متأسفانه سیل اخیر به ۱۰ هزار دار قالی در شهرستان‌های بندر ترکمن، گمیشان و آق قلا نیز خسارت وارد کرده است.

وی افزود: بخش کامل شهرک صنعتی آق قلا و همچنین بخشی از شهرک صنعتی ساری دو نیز زیر آب رفته که حتی هنوز تردد به صورت عادی در این مناطق امکان پذیر نیست و به ویژه در شهرک صنعتی آق قلا امکان تردد با قایق مؤثر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از واحدهای صنفی تعدادی از استان‌ها و همچنین فعالان اقتصادی کمک‌هایی در حال ارسال به گلستان است گفت: مدیران کل استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در منطقه حضور دارند و هر کمکی از دستشان برآید در خدمت مردم خواهند بود و علاوه بر آن درباره جبران خسارات وارده به مردم نیز در جلسه چهارشنبه دولت تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید