Performancing Metrics

آمادگی نیروهای عملیاتی برق در سراسر کشور | اتاق خبر
کد خبر: 424679
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1398 - 14:57
شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد:
براساس اعلام شرکت توانیر پرسنل صنعت برق سراسر کشور در پی تشدید بارندگی‌ها و وقوع سیل در برخی نقاط کشور در آمادگی کامل به سر می‌برند و درحال حاضر هیچ‌گونه بحرانی در حوزه برق وجود ندارد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در پی وقوع سیل در برخی نقاط، شرکت توانیر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه که به منظور ایجاد اطمینان خاطر هموطنان و اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت برقی مناطق درگیر سیل صادر شده، آمده است:

به این وسیله به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در پی بارش‌های شدید و وقوع سیل در برخی نقاط کشور، پرسنل صنعت برق در سراسر کشور، در آمادگی کامل به سر می‌برند. بنابراین با تاکید بر اینکه با تلاش همکاران اجرایی صنعت برق، در حال حاضر هیچ‌گونه بحرانی در حوزه برق وجود ندارد، موارد ذیل به منظور ایجاد اطمینان خاطر هموطنان گرامی اعلام می‌شود:

۱- با شروع بارش شدید باران در استان لرستان، برق تعداد ۱۷۰ روستا قطع شد که بلافاصله با ورود اکیپ‌های عملیاتی، برق بیش از ۹۰ روستا در کمتر از سه ساعت وصل شد.

یادآوری می‌شود که هم اکنون برق حدود ۷۷ روستا در این استان قطع است که این روستاها بیشتر در مناطق بسیار سخت‌گذر قرار دارند که به دلیل وقوع سیلاب، راه دسترسی آنها نیز تخریب شده است و نیروهای عملیاتی برق مترصد بازگشایی مسیر دسترسی توسط ارگان‌های مربوطه جهت وصل برق این روستاها هستند.

۲- خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویر احمد تمام مشکلات برقی در روستاهای گرفتار در سیلاب رفع شده و همه مناطق برقدار است.

۳- در استان گلستان نیز تنها برق دو روستا به دلیل نداشتن راه دسترسی و رانش زمین قطع است که بلافاصله پس از ایجاد امکان دسترسی نسبت به اصلاح شبکه و تأمین برق این دو روستا نیز اقدام خواهد شد.

۴- در شهر شیراز نیز تنها برق برخی نقاط «محدوده دروازه قرآن» به منظور اجرای عملیات امداد بدون خطر و حفظ ایمنی مردم و جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی، به صورت دستی قطع شد که در این خصوص نیز همکاران صنعت برق پس از حصول اطمینان از عدم وجود مشکل برای شهروندان، نسبت به وصل برق اقدام کردند و در حال حاضر شرایط برق در شیراز کاملاً عادی است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید