Performancing Metrics

مرجع قضایی هنوز در مورد خودروهای دپو شده اعلام نظر نکرده است | اتاق خبر
کد خبر: 425802
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1398 - 14:18
معاون فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: وضعیت خودروهای دپو شده که ثبت سفارش جعلی داشتند مثل قبل بوده و هنوز خودرویی به سازمان تحویل نشده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، اوایل بهمن ماه سال ۹۷ هیأت وزیران در جلسه‌ای با بررسی وضعیت ۱۳ هزار خودروی دپو شده در گمرک که بخشی از آنها ثبت سفارش جعلی داشتند و یا بعد از ممنوعیت واردات کالاهای لوکس به کشور وارد شده بودند، تصمیم به تعیین تکلیف این خودروها گرفت.

با تصویب هیأت وزیران مقرر شد که سایت ثبت سفارش برای خودروهای دپو شده، باز شود؛ البته خودروهایی که ثبت سفارش جعلی داشتند مشمول این موضوع نشدند و قرار شد مرجع قضائی درباره این خودروها تصمیم گیری کند.

پس از این مصوبه، گمرک ایران با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد خودروهایی که با ثبت سفارش جعلی در گمرک دپو شده‌اند، مشمول مصوبه هیأت وزیران نیستند و با آنها تحت عنوان «کالای قاچاق» و نه «کالای متروکه» برخورد شده و به سازمان اموال تملیکی تحویل خواهند شد.

در همین ارتباط، علیرضا روحی علیایی در خصوص اینکه آیا در این مدت خودرویی به سازمان اموال تملیکی تحویل شده است یا خیر؟ اظهار داشت: وضعیت خودروهای دپو شده که ثبت سفارش جعلی داشتند، مثل قبل است و هنوز مرجع قضائی اعلام نظری به ما نکرده است.

عضو هیأت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: بنابراین هنوز هیچ خودرویی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده نشده است.

علیایی با بیان اینکه هنوز مرجع قضائی در خصوص ضبطی، قاچاق یا متروکه بودن خودروهای دپو شده به نتیجه نرسیده است، گفت: هنوز مشخص نشده است که با خودروهای دپو شده چه برخوردی صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: ما منتظر اعلام نظر مرجع قضائی هستیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید