Performancing Metrics

افزایش صورتحساب و قطع خطوط برخی از مشترکین همراه اول | اتاق خبر
کد خبر: 426023
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1398 - 22:47
اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین شده است.

شاهین آرپناهی - مدیر روابط عمومی همراه اول - با تأیید این موضوع در صفحه توئیتر خود نوشته است "از مردم و مشترکین پوزش خواسته و اطمینان می‌دهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم بزودی از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می‌شود.

اما روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم اعلام کرد: در پی شکایات متعدد مشترکین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ مبنی بر صدور قبض‌های نامتعارف برای مشترکان همراه اول، این موضوع از سوی رگولاتوری بررسی و مشخص شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.

بر اساس این اطلاعیه، با پیگیری رگولاتوری اپراتور همراه اول برای رفع مشکل اقدام کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن قبض‌های تلفن همراه مشترکین اصلاح می‌شود.
 

طبق اعلام رگولاتوری مشترکین نباید درباره قبض‌های تلفن همراه نگرانی داشته باشند. اپراتور نیز حق ندارد خطوط این دسته از مشترکین را به دلیل عدم پرداخت قبض یا رد شدن از آستانه‌های تعریف شده قطع کند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید