Performancing Metrics

قیمت سکه، طلا و ارز در روز دوشنبه | اتاق خبر
کد خبر: 427218
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1398 - 21:07
امروز قیمت سکه تمام و دلار و یورو روند نزولی داشت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (تا ساعت ۱۸ دوشنبه) به چهار میلیون و 725  هزار تومان رسیده (کاهش ۹۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش 9000 تومانی به  ۴۳۵ هزار تومان رسید.

امروز سکه طرح قدیم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، با قیمتی معادل چهار میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۶5۰ هزار تومان (افزایش 20 هزار تومانی نسبت به روز گذشته)، ربع سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (دون تغییر) و سکه گرمی یک میلیون تومان (بدون تغییر) بوده است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۷6 دلار (کاهش 2 دلاری) رسیده است.

تغییر روند در بازار ارز

قیمت ارز که در روزهای اخیر کاهشی بود، امروز بار دیگر افزایش یافت. بانک‌ها قیمت ارز را نسبت به روز گذشته افزایش دادند و هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۲۲۷ تومان می‌خرند.

همچنین قیمت خرید یورو روز گذشته با افزایش همراه شد و به ۱۶ هزار تومان نزدیک شد؛ به طوری که شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار و ۸۸۱ تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۸ هزار و ۱۱۶ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۷۹ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار تومان می‌رسد.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز امروز هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند.

هر دلار آمریکا هم امروز در این صرافی‌ها افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته پیدا کرده و به قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌شود و به قیمت ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید