Performancing Metrics

تشکیل ۵ هزار پرونده قاچاق پوشاک در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 429383
تاریخ انتشار: 17 تیر 1398 - 14:09
معاون ستاد مبارزه با قاچاق خبر داد
معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: 5هزار پرونده در رابطه با قاچاق پوشاک در سراسر کشور تشکیل شده و ارزش این پرونده ها ۲۰۰ میلیارد تومان است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، مصطفی پورکاظم شایسته در رابطه با نتایج اجرای طرح مقابله با برندهای پوشاک قاچاق، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با برندهای محرز قاچاق در ۱۱۰ نقطه از مال های بزرگ تهران، تابلوها و ویترین‌های برندهای قاچاق پاکسازی شد.

معاون حقوقی و امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: علاوه بر پاکسازی، حدود ۴ میلیارد تومان پوشاک قاچاق نیز از این مجتمع ها جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۳۰ پرونده قضایی تشکیل شد که با جریمه آنها، ارزش پرونده و پوشاک کشف شده به ۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

شایسته با بیان اینکه علاوه بر تهران در ۸ استان دیگر نیز این طرح اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در سراسر کشور در زمینه قاچاق پوشاک ۵ هزار پرونده تشکیل شده است که ارزش این پرونده ها ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت ورود پوشاک به کشور در سال ۹۷، اغلب آنچه در فروشگاههای به عنوان برند عرضه می شود، فیک و تقلبی هستند و با نیرنگ به جای اصل و با قیمت گزاف به مردم فروخته می شوند.

این مقام مسئول گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مبارزه با عرضه پوشاک قاچاق مصر است و این موضوع را با قوت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید