Performancing Metrics

در قالب بخش خصوصی نظرات دولتی‌ها را می‌گوییم | اتاق خبر
کد خبر: 430048
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
سیدعلی کهفی قانع رئیس هیات مدیره انجمن توليدكنندگان تابلوهاي برق ايران در گفتگو با «اتاق نیوز»
سیدعلی کهفی قانع رئیس هیات مدیره انجمن توليدكنندگان تابلوهاي برق با اشاره به اینکه بخش خصوصی نباید دنبال تائید دولتی‌ها باشد، گفت: مشکلات و موانع بخش خصوصی روشن است. در کمیسیون‌ها و جلسات  نیز این مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای مشخصی هم دارد .

 

سیدعلی کهفی قانع رئیس هیات مدیره انجمن توليدكنندگان تابلوهاي برق ايران در گفتگو با «اتاق نیوز» با اشاره به اینکه بخش خصوصی نباید دنبال تائید دولتی‌ها باشد، گفت: مشکلات و موانع بخش خصوصی روشن است. در کمیسیون‌ها و جلساتی که برگزار می‌شود نیز این مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای مشخصی هم دارد. اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی باید فارغ از اینکه دولت و فلان نهاد دولتی با فلان راهکار موافق است یا نه، نظرات خود را ارائه بدهد. به عبارتی هیات رئیسه اتاق نباید در بیان مطالبات واقعی بخش خصوصی دچار مصلحت اندیشی شود.
وی در ادامه مطلب فوق افزود: چه دولت با نظرات بخش خصوصی موافق باشد و چه مخالفت، اتاق بازرگانی یک رسالت بیشتر ندارد و آنها ارائه نظرات به دولت بر اساس چارچوبی که در قانون تعریف شده است. اما گاهی این نظرات تحت تاثیر فلان نهاد دولتی و یا به دلیل دنباله‌روی برخی از اعضا از دولتی ها، تغییر پیدا می‌کند.
رئیس هیات مدیره انجمن توليدكنندگان تابلوهاي برق با تاکید بر اینکه بخش خصوصی توانایی کافی برای بررسی مسائل و اشراف بر آن را دارد، ادامه داد: گاهی پیرو مصلحت اندیشی‌ها و تاثیرپذیری از دولت، درقالب بخش خصوصی حرف‌های دولتی‌ها را می‌گوییم یا نظرات ما تکرار همان حرف‌هایی است که از سوی نهادهای دولتی گفته می‌شود. در حالی که هیچ نظر کارشناسی ای پشت این حرف‌ها نیست.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید