Performancing Metrics

نامه‌نگاری نمایندگان با وزیر راه برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت | اتاق خبر
کد خبر: 432450
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1398 - 18:47
عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد
عضو کمیسیون عمران مجلس از نامه جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران به وزیر راه و شهرسازی، برای جلوگیری از افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام کوسه‌غراوی با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما طی ماه‌های اخیر، اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت هواپیما باید روند معقول و منطقی داشته باشد، افزود: طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی، قیمت بلیت هواپیما، با توجه به افزایش نرخ ارز، یک بار در آذر ماه سال گذشته، صورت گرفته و نباید مجددا به بهانه‌های مختلف افزایش قیمتی صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: از دستگاه‌های نظارتی، به خصوص تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهیم که به نحوه قیمت‌گذاری بلیت هواپیما در سطوح مختلف رسیدگی کرده و نظارت بیشتری داشته باشند.

غراوی ادامه داد: در شرایط فعلی که قیمت همه نوع کالا و خدمات، با توجه به افزایش چند برابری نرخ ارز افزایش یافته، طبیعتا افزایش قیمت بلیت هواپیما که تأثیر مستقیمی با قیمت ارز دارد،  دور از ذهن نیست، اما نباید این افزایش قیمت طوری باشد که بعضا شاهد ارقام نجومی برای سفرهای معمولی و یا حتی زیارتی باشیم.

وی اضافه کرد: شکایت‌های متعددی از سوی مردم و اصناف مختلف مبنی بر افزایش غیر منطقی و بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما به کمیسیون عمران وارد شده، که آنها را با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان از نامه جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران پارلمان به وزیر راه و شهرسازی، برای جلوگیری از قیمت بلیت هواپیما خبر داد و خاطرنشان کرد: افزایش بدون ظابطه و غیر منطقی قیمت بلیت هواپیما موجب وارد شدن ضررهای جبران‌ناپذیر به صنعت هوایی کشور می‌شود که جبران آن در آینده آسان نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید