Performancing Metrics

شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور | اتاق خبر
کد خبر: 436381
تاریخ انتشار: 5 دی 1398 - 19:43
وزیر نیرو خبر داد
وزیر نیرو گفت: شتاب در آبرسانی به جمعیت روستایی کشور همواره در برنامه دولت تدبیر و امید بوده است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا اردکانیان امروز (پنج شنبه) در مراسم بهره برداری آبرسانی ۱۵ روستا و آغاز عملیات اجرایی سه مجتمع آبرسانی روستایی استان گیلان که در روستای کینچاه آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: از حضور در گیلان برای افتتاح چنین طرح هایی بسیار خرسندم.

وی افزود: در پویش آبرسانی «هر هفته الف – ب – ایران» وعده کردیم ۱۱۲۴ روستای کشور در نیمه دوم امسال حتما به آب مطمئن مجهز شوند و این مسیر آبرسانی تا سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

اردکانیان با بیان اینکه افزایش آبرسانی به جمعیت روستایی کشور با شتاب بیشتری در حال انجام است، ادامه داد: برنامه ریزی شده است، تا جمعیت بهره مند روستایی در دولت تدبیر و امید به ۱۰ میلیون نفر برسد. چون آب نقش مهمی در همه فعالیت  های کشور دارد.

وزیر نیرو افزود: ۱۷۱ پروژه بزرگ در گیلان با سرمایه گذاری ۱۱هزار میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: با جدیت دنبال می کنیم تا مشکلاتی که مسئولین و مردم استان در این سفر با ما مطرح کردند، با تخصیص منابع مالی لازم حل شود.

اردکانیان خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم مردم و مسئولین با همدلی درصدد هستند تا وقفه و خللی در چرخه عمران کشور پبش نیاید. همچنین با همدلی، تلاش مضاعف شود تا کشاورزان به نقش مولد بودن خود با بهره مندی از آب و برق ادامه دهند.

وی افزود: ما مشکلات آب و فاضلاب را در شهرستان های گیلان شنیدیم و رفع آنها در اولویت کارها قرار خواهد گرفت.

اردکانیان گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون در ۱۸ استان ۸۵ پروژه افتتاح شده است و همه تلاش ما این است که چرخ های وزارت نیرو رو به جلو پیش برود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید