Performancing Metrics

جزئیات پروازهای چین - ایران برای بازگرداندن ایرانی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 438068
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1398 - 20:15
مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نصب دوربین‌های حرارتی در این فرودگاه برای رصد و جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در پی انتشار ویروس کرونا در کشورهای مختلف و اعلام وضعیت هشدار از سوی سازمان بهداشت جهانی، عصر جمعه هفته گذشته (11 بهمن) جلسه‌ای به ریاست اسحاق جهانگیری و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاعات، کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و نمایندگان سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد تا برنامه‌ریزی و تهمیدات لازم برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور انجام و راهکارهای مقابله با این ویروس بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

البته روز گذشته با وجود این که به گفته رضا جعفرزاده -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- پروازهای چین برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا در راستای تصمیمات اتخاذ شده در جلسه راهکاری پیشگیری از ورود این ویروس ممنوع شده بود دو پرواز ورودی از شهرهای شانگهای و گوانگ‌ژو چین انجام شد.

امروز نیز براساس لیست پروازهای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) سه پرواز از شهرهای پکن، شانگهای و شنزن چین در ساعت‌های 19، 20 و 21:10  در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.

علی کاشانی - مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) - ضمن اعلام این خبر که دوربین‌های حرارتی برای رصد و پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) طی روزهای گذشته نصب شده است، درباره علت انجام این پروازها از چین به ایران این گونه توضیح داد: این پروازها با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر دستگاه‌های متولی و تنها برای بازگرداندن ایرانیان مقیم و مسافرهای ایرانی بازمانده در این کشور انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: همه اقدامات پیشگیرانه پزشکی برای جلوگیری از ورود این ویروس به کشور انجام خواهد شد و هیچ مشکل و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید