Performancing Metrics

۴۱۹ شرکت تعاونی با ۷ هزار شاغل ثبت شد | اتاق خبر
کد خبر: 439124
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1398 - 19:44
در بهمن امسال رقم خورد
تعداد ۴۱۹ شرکت تعاونی و ۲ اتحادیه در بهمن ماه سال جاری ثبت شد که تعداد کل اعضای این تعاونی ها ۱۰ هزار و ۲۴ نفر، تعداد شاغل آنها ۶ هزار و ۹۵۷ نفر و سرمایه اولیه حدود ۱۴۸ میلیارد ریال است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس گزارشات سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در بهمن ماه ۱۳۹۸، تعداد ۴۱۹ شرکت تعاونی و ۲ اتحادیه در این ماه تشکیل و ثبت شده اند که وضعیت فعالیت آنان در حال بهره برداری و یا در دست اجرا است.

تعداد کل اعضای این تعاونی‌ها ۱۰ هزار و ۲۴ نفر و تعداد شاغل آنها ۶ هزار و ۹۵۷ نفر و سرمایه اولیه حدود ۱۴۸ میلیارد ریال است. متوسط تعداد اعضا و شاغل مربوط به این تعاونی‌ها به ترتیب ۲۴ و ۱۷ نفر است.

بررسی توزیع جغرافیایی این تعاونی‌ها حاکی از آن است، بیشترین تعداد تعاونی تشکیل و ثبت شده به استان‌های خراسان رضوی و فارس با ۵۸ تعاونی و آذربایجان شرقی با ۲۷ تعاونی تعلق دارد و همچنین بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده در فعالیت‌های کشاورزی و صنعت به ترتیب با ۱۲۶ و ۹۶ واحد است.

گفتنی است؛ بیشترین اعضای تعاونی به ترتیب مربوط به تعاونی‌های دارای فعالیت کشاورزی و صنعت به ترتیب با یک هزار و ۸۴۷ و یک هزار و ۵۰۸ نفر است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید