Performancing Metrics

آشنایی با انواع دستگاه ها و خدمات برش لیزر مجموعه رادوکس | اتاق خبر
کد خبر: 447234
تاریخ انتشار: 24 آبان 1399 - 18:33
دستگاه های CNC از جدید ترین دستگاه های برش، جوش و تراش حال حاضر هستند که با بهره گیری از علم روز دنیا و بر پایه استفاده از سی ان سی انجام می گیرد.

برای آشنایی با ساز و کار این دستگاه ها بهتر است در ابتدا بدانید که CNC به چه معنا است. CNC فرم کوتاه عبارت Computer Numerical Control است که تعریف عامیانه آن به معنی استفاده از یک رایانه به عنوان کنترلر عددیاست؛ دراین دستگاه ها یک سیستم کامپیوتری به جای واحد کنترل گر دستگاه قرار می گیرد و استفاده از مدار های سخت افزاری تعبیه شده در دستگاه به حداقل میزان ممکن می رسد. در این روش شما با طراحی عملیات مورد نظر خود بر روی برنامه های نرم افزارهایی مانند CAD و CAM و انتقال آن به سسیتم دستگاه می توانید بدون نیاز به دخالت اپراتور خروجی مورد نظر خود را از دستگاه بگیرید.

مجموعه رادوکس با بهره گیری از علم زور دنیا و با تکیه بر تخصص و تجربه خود در طول 20 سال فعالیت اش در این حوزه با نیاز مشتری و کمبود های بازار آشنایی کاملی داشته و متناسب با آن توانسته بیش از 14 محصول جدید طراحی و تولید کند که هریک قابلیت های منحصر به فردی دارند و هیچ نمونه داخلی یا خارجی مشابه آن در بازار های جهانی موجود نمی باشد.

لازم به ذکر است که این گروه با ارائه وام و تسهیلات برای مشتریان خود شرایطی را فراهم ساخته که می توانند دستگاه های مورد نظر خود را با دریافت وام و حداقل میزان پرداختی تهیه کنند و در طول 36 ماه آن اقساط آن را پرداخت کنند.

از مزایای استفاده از این تسهیلات می تئان به قابلیت اعلام 6 ماه تنفس در طول 36 ماه بازپرداخت آن و دریافت 70 در صد از مبلغ نهایی فاکتور پس از تایید اشاره کرد.

مجموعه رادوکس دارای طیف گسترده ای از انواع دستگاه های سی ان سی می باشد که شما برای خرید هر یک از این دستگاه ها در وهله اول باید با عملکرد و ساز و کار هریک به درستی آشنا شوید سپس با توجه به قابلیت های آن دستگاه ها و نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کنید.

در این بخش سعی داریم شما را با کاربردی ترین دستگاه های سی ان سی آشنا کنیم.

آشنایی با دستگاه cnc هواگاز

خدمات برش هواگاز و استفاده از آن در دهه 1900 توسط مهندسان فرانسوی اختراع شده است و برای ایجاد برش یا جوش بر روی انواع فلزات از یک محرک مانند سوخت گاز به همراه اکسیژن استفاده می شود.

برشکاری با این دستگاه هواگاز دارای چند مرحله اصلی است در مرحله اول شما باید با استفاده از مشعل دستگاه دمای نقطعه مورد ظر روی قطعه را باید بالا ببرید، این کار را تا جایی ادامی می دهید که دمای آن نقطه به دمای ذوب دو قطعه برسد،در مرحله بعدی باید فیلر یا همان فلز دوم را به مواد مذاب شده اضافه کنید.

آشنایی با دستگاه cnc پلاسما

برای ایجاد برش پلاسما توسط این دستگاه در ابتدا باید یک قوس الکتریکی بر روی ماده مورد نظر خود با تورچ دستگاه ایجاد کنید و این کار را تا جایی ادامه دهید که ماده مورد نظرتان به دمای ذوب خود برسد، در این مرحله باید یک هوای فشرده برای انجام عملیات برش استفاده کنید.

به طور کلی برای دریافت خروجی بهتر از خدمات برش پلاسما باید تمامی فاکتور هایی که بر روی برش تاثیر می گذارند را به دقت اندازه گیری کنید به عنوان مثال بیشتر کارگاه های تولیدی از گازهای نجیب به عنوان هوای فشره استفاده می کنند چون هم به لحاظ اقتصادی به صرفه است و هم کیفیت لبه برش را حفظ می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه هیچ محمدودتی در انتخاب ماده مورد نظر برای برشکاری ندارد و  برای انواع فولاد های رسانا مانند آلومینیوم، فولاد، آسنلس و ... می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

دستگاه cnc برش هواگاز

دستگاه برش هواگاز دارای تجهیزات مختلفی مانند شیر یک طرفه یا Non-return valve، شلنگ های گاز، رگولاتور، سوپاپ یک طرفه یا Check valve، مشعل معمولی یا torch و مشعل برش یا cutting torch است که در هر مرحله از کار به این اجزا نیاز است. اگر بخواهیم روش کار این دستگاه را به صورت خلاصه خدمتتان عرض کنیم باید بدانید که برشکاری با این دستگاه ها دارای چند مرحله اصلی است در مرحله اول شما باید با استفاده از مشعل دستگاه دمای نقطعه مورد ظر روی قطعه را باید بالا ببرید، این کار را تا جایی ادامی می دهید که دمای آن نقطه به دمای ذوب دو قطعه برسد،در مرحله بعدی باید فیلر یا همان فلز دوم را به مواد مذاب شده اضافه کنید. بهتر است بدانید که انتخاب فیلر به نوع فلز اولی که قصد جوش آن را دارید بستگی دارد. در مرحله آخر باید جریان اکسیژن را به فلز وارد می کنید.

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید