Performancing Metrics

اجرای مجدد طرح ترافیک پایتخت از امروز | اتاق خبر
کد خبر: 448181
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1400 - 12:14
اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران از امروز شنبه (۲۵ اردیبهشت) از سر گرفته شده است.

 

 

 

 

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک از امروز ۲۵ اردیبهشت و براساس تصمیم گیری مسئولان در تهران به اجرا درآمده است.

مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیش از این اعلام کرده بود که لغو طرح ترافیک در تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.  

او گفته: لغو و تعطیلی طرح ترافیک تاثیر چندانی بر کاهش مسافر در حوزه مترو و اتوبوس نداشته است. با همه این تفاسیر لغو طرح ترافیک را با نظر شهردار تهران تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته است.  

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: شهروندان مطلع باشند از ۲۵ اردیبهشت روال عادی طرح ترافیک عملیاتی و اجرا می‌شود. لغو محدودیت طرح ترافیک در تهران با آغاز پیک چهارم کرونا به دستور ستاد ملی کرونا از سوی شهرداری تهران اجرایی شده بود و دیروز (۲۴ اردیبهشت) آخرین روز آن بود.

از سویی برنا درباره ترافیک صبحگاهی امروز تهران نوشت: سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ گفت: امروز با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید