Performancing Metrics

همه چیز درباره پرده های برقی | اتاق خبر
کد خبر: 448612
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1400 - 12:33
امروزه تجهیزات و وسایل مختلفی در جهت رفاه حال و آسایش کاربران تولید شده  که یکی از آن ها پرده برقی است.

به گزارش اتاق خبر، این پرده ها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند توانسته اند نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایند. با خرید پرده برقی برای منازل دیگری نیازی به باز و بسته کردن پرده ها با دست نیست و به راحتی می توان آن ها را با ریموت و از راه دور کنترل نمود. اگر می خواهید با پرده های برقی بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

پرده برقی چیست؟

منظور از پرده برقی در واقع نوع یا جنس خاصی از پرده نمی باشد. پرده های برقی همان پرده های معمولی هستند که مجهز به یک موتورمی باشند و باز و بسته شدن آن ها به صورت برقی انجام می شود. معمولا منازلی که دارای سیستم هوشمند هستند به راحتی می توانند از امکان کنترل پرده برقی برای خود استفاده نمایند. به این ترتیب می توان سیستم کنترل را به نحوی تنظیم نمود که پرده ها با طلوع آفتاب باز شوند و با غروب آفتاب جمع شوند و همچنین می توان یکی از کلیدهای ریموت را  به باز و بسته کردن پرده اختصاص داد.

آیا می توان تمامی پرده ها به صورت برقی استفاده نمود؟

برخی از افراد فکر می کنند که خرید پرده برقی موجب محدود شدن دامنه انتخاب های آن ها می شود در نتیجه نمی توانند متناسب با دکوراسیون منزل خود یک پرده زیبا تهیه کنند. در صورتی که چنین تصوری کاملا اشتباه است و سیستم پرده برقی موجب محدود شدن انتخاب ها نمی گردد بلکه دامنه وسیعی از پرده ها در طرح و رنگ های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با انتخاب شیک ترین پرده متناسب با دکوراسیون منزل فضایی زیبا به وجود آورد و از مزایای پرده برقی بهره مند شد.

انواع سیستم های پرده برقی

پرده های برقی دارای مدل های متفاوتی هستند که متناسب با فضای منزل خود می توانید از آن استفاده نمایید. از انواع مدل های پرده برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پرده های کرکره ای بالارو
  • پرده های سایبان
  • پرده های از کنار جمع شو

در تمامی این مدل ها نیاز است که حتما از ریل پرده برقی و موتور برقی متناسب با وزن و مدل پرده استفاده کرد.

انواع موتور ریل پرده های برقی چگونه کار می کنند؟

اکثر پرده ها  را می توان با استفاده از ریل مخصوص و موتور پرده به پرده برقی تبدیل نمود. در این پرده ها باید موتور به ریل متصل گردد و سپس برق به موتور متصل شود و به این ترتیب می توان با استفاده از ریموت کنترل پرده ها را باز و بسته نمود. بنابراین برای داشتن یک پرده برقی حتما باید موتور، ریل و ریموت کنترل وجود داشته باشد. پرده های برقی و موتورهای آن ها با توجه به کیفیت، عملکرد و برند دارای انواع مختلفی می باشند که بهتر است موتور و ریل و سایر لوازم جانبی مورد نیاز حتما از یک برند معتبر باشند، زیرا در صورتی که هر کدام محصول یک کمپانی باشند احتمال اینکه پرده برقی نتواند عملکرد صحیحی داشته باشد وجود دارد.

 

بهترین راه برای انتخاب ریل و موتور برقی چیست؟

همانطور که اشاره شد ریل و موتور پرده برقی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نیاز خود می توانید از کارشناسان شرکت های ارائه دهنده آن ها بخواهید بهترین گزینه را جهت نصب و راه اندازی به شما معرفی کنند. اما اگر خودتان می خواهید مدلی را انتخاب کنید تعیین بهترین مدل کار دشواری است. زیرا بر اساس قیمت و کارایی هر یک از پرده ها می توانند مزایا بسیاری داشته باشند. بنابراین با توجه به محیط مد نظر و انتظاراتی که دارید باید بهترین پرده برقی ممکن را خریداری کنید. برای رضایت از نتیجه نهایی توصیه می شود که حتما خرید پرده برقی را از شرکت های معتبر انجام دهید.

 

قیمت پرده برقی

قیمت پرده برقی یکی از مواردی است که در هنگام خرید و انتخاب این پرده ها بسیار اهمیت دارد. قیمت این پرده ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن ها می توان به نوع موتور، نوع ریل و جنس آن، نوع و جنس پرده و طول آن و ... اشاره نمود. موتورها از مهم ترین بخش های پرده های برقی هستند که تاثیر مستقیمی بر میزان قیمت نهایی پرده دارند. موتورهای اروپایی بالا ترین و موتورهای ایرانی پایین ترین قیمت بازار را به خود اختصاص داده اند. ریل ها نیز برندهای داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت های مختلفی دارند.

معمولا پرده های برقی و تجهیزات آن ها که دارای گارانتی هستند دارای قیمت بالاتری می باشند اما می توان با یک انتخاب مناسب و پرداخت هزینه ای متوسط منزل خود را به یک پرده هوشمند مجهز نمود و به راحتی با استفاده ریموت به کنترل آن پرداخت.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید