Performancing Metrics

حقوق بازنشستگان ۲.۵ برابر افزایش یافت | اتاق خبر
کد خبر: 449829
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1400 - 19:14
مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان امروز نسبت به اسفند ۹۸، ۲.۵ برابر بیشتر حقوق می‌گیرند.

محمد سالاری با اشاره به فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی گفت: گاهی برخی در این زمینه سنگ اندازی کردند، اما ما با تلاش پیش رفتیم. نسخه نویسی الکترونیک بزرگترین پروژه تحول دیجیتال کشور است و زحمت زیادی را برای همکاران ما ایجاد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از برنا، محمد سالاری، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در مراسم تودیع خود که ظهر امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه برگزار شد، گفت: فرصت بی نظیری خداوند به من اعطا کرد تا در خدمت جامعه گرانقدری باشم، بازنشستگان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در زمره افراد ارزشمندی هستند که فرصت خدمت به آن‌ها را داشتیم.

او افزود: سازمان تامین اجتماعی درآمد_هزینه‌ای است و دستش در جیب دولت نیست ما آنچه که در سازمان تامین اجتماعی هزینه میکنیم، باید از ۱۴ میلیون بیمه شده وصول کنیم و صاحب این سازمان بازنشستگان و بیمه شدگان هستند و ما اینجا امانتداریم. این شرایط خاص سازمان تامین اجتماعی است.

سالاری ادامه داد: اینکه هرکس در این سازمان اقدامی می‌کند عنایت خداست و باید برای تمام لحظه‌ها برنامه ریزی کرد و قدردان تمام لحظه‌ها باشیم تا بتوانیم به اقشاری که خدمت به آن‌ها ارزشمند است خدمت کنیم. از همراهی جامعه کارگری، بازنشستگان و کارفرمایان باید تشکر کنم چراکه تعامل خوبی در این دوره با سازمان تامین اجتماعی داشتند و هرآن چیزی که نیاز بود همفکری و پشتیبانی کردند.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: از دولت قبل، وزیر پیشین، مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات امنا و اعضای هیات مدیره تشکر میکنم، در این سازمان به هرآن چیزی که امکان داشت و برای آن برنامه ریزی کرده بودیم، رسیدیم و این نتایج با همکاری و همیاری تمام مدیران سازمان در سراسر کشور بود اگر بازنشستگان امروز نسبت به اسفند ۹۸، ۲.۵ برابر بیشتر حقوق می‌گیرند به دلیل همکاری همکاران ما بود.

او با اشاره به فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی گفت: گاهی برخی در این زمینه سنگ اندازی کردند، اما ما با تلاش پیش رفتیم. نسخه نویسی الکترونیک بزرگترین پروژه تحول دیجیتال کشور است زحمت زیادی را برای همکاران ما ایجاد کرد، اما با این وجود اجرا کردیم. در طرح ۳۰۷۰، شعب تامین اجتماعی خلوت شد و در بحث وصول مطالبات سازمان از دولت، مقررات زدایی و تعارض منافع کارهای بزرگی انجام شد و از یکایک همکاران تشکر می‌کنم امیدوارم تمام کارها و برنامه‌های تحولی که مدیریت جدید برای رفاه مردم تعریف می‌کند را انجام دهند.

سالاری افزود: بنده به آقای عبدالملکی نیز گفتم، هرجا بودم سعی کردم دنده عقب نروم و رو به جلو حرکت کنم، از همکاران میخواهم که همکاری خوبی با مدیریت جدید داشته باشند چراکه سازمان تا این لحظه در فضایی آرام و بدون حاشیه فعالیت می‌کرد و مجلس نیز همواره به ما کمک کرد.

مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی درباره اقداماتی که در سازمان انجام می‌شود، گفت: فکر می‌کنم اگر سازمان به سمت بحث پزشک خانواده و نظام ارجاع حرکت کند، خوب است چراکه این راه نجات سازمان‌های بیمه‌ای است با اینکار هزینه‌های مردم را کاهش می‌دهیم تا درمان ارزان شود.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: به عنوان ایرانی که ۲۶ ماه در سازمان تامین اجتماعی بوده است از امروز به عنوان پژوهشگر در محل کار قبلی ساکن می‌شود و بدون هیچ توقعی آمادگی شبانه روزی دارم که مدیریت جدید مشورت دهم و از هرآنچه که به جامعه کارگری و بازنشستگان کمک می‌کند دریغ نمی‌کنم.

 
 
 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید