Performancing Metrics

اصلاح طلبان: به افغانستان نمی رویم در تهران مناظره می کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 449844
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1400 - 21:13
به جناب شریعتمداری که خواستار حضور اصلاح‌طلبان در پنجشیر شده، می‌گویم احمد مسعود کمک نظامی در میدان را نخواسته، بلکه حمایت در عرصه دیپلماسی مطرح است که آن را هم دریغ کردید!

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «تشکیل ‌تیپ اصلاحاتیون» نوشت: «اخیرا حسین شریعتمداری...در یادداشتی به کنایه نوشته است: "اکنون که آمریکا در افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو شده، فرقه سیاسی غرب‌گرا برخلاف سروصدای قبلی که سوریه و عراق و داعش به ما چه ربطی دارد، امروز جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان (به نفع آمریکا) وارد جنگ نمی‌شویم!؟ حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود؛ "تیپ اصلاحاتیون" تحت عنوان تیپ اصلاحاتیون به افغانستان بروید"».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «مصطفی کواکبیان در توییتی نوشت:"به جناب شریعتمداری که خواستار حضور اصلاح‌طلبان در پنجشیر شده، می‌گویم احمد مسعود کمک نظامی در میدان را نخواسته، بلکه حمایت در عرصه دیپلماسی مطرح است که آن را هم دریغ کردید! مگر در مقابله با تروریسم باید فرقی بین افغانستان و سوریه باشد؟ جناب‌عالی را به مناظره در صداوسیما دعوت می‌کنم".»

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید