Performancing Metrics

صبوری خانواده‌های شهدا ادامه راه پر افتخار شهیدان است | اتاق خبر
کد خبر: 450267
تاریخ انتشار: 23 مهر 1400 - 19:13
فرمانده نیروی هوایی ارتش:
فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهیدان فکوری و حبیبی زهام، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، صبوری و ایثار خانواده‌های معظم آن بزرگواران را ادامه راه پر افتخار شهیدان دانست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا از روابط عمومی ارتش، سرتیپ خلبان «حمید واحدی» به همراه حجت الاسلام «سید احمد قاضی» رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان سرلشکر خلبان «جواد فکوری» و سرلشکر خلبان «ناصر حبیبی زهام» دیدار کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، صبوری و ایثار خانواده های معظم آن بزرگواران را در ادامه راه پر افتخار شهیدان دانست.

وی افزود: وامدار شهدای عزیز و خانواده معظم آنها هستیم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده شایسته ای برای راه این عزیزان باشیم.

شهید فکوری فرمانده نیروی هوایی ارتش از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۰ و وزیر دفاع در کابینه شهید محمدعلی رجایی بود و عملیات‌های مهمی همچون «کمان ۹۹»، «حمله به H۳» و ...  در زمان فرماندهی وی انجام شد و سرانجام این شهید والامقام در مهر سال ۱۳۶۰  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید ناصر حبیبی زهام هم از خلبانان قهرمان هشت سال دفاع مقدس بود که هم در عملیات های دوران دفاع مقدس و هم آموزش های خلبانی پس از جنگ حضور موثر داشت.

این شهید تیر سال ۱۳۸۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید