Performancing Metrics

خطیب‌زاده: برخی از اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی در نقاطی هستند که پیدا کردنشان تا روز گذشته مشکل بود | اتاق خبر
کد خبر: 450508
تاریخ انتشار: 5 آبان 1400 - 14:37
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع حل مشکل اتباع ایرانی در مرز بلاروس در دستور کار وزارت امور خارجه است و ما تا بازگرداندن اتباع گرفتار خود و حل مشکلات آنان از تلاش دست برنمی‌داریم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع حل مشکل اتباع ایرانی در مرز بلاروس در دستور کار وزارت امور خارجه است و ما تا بازگرداندن اتباع گرفتار خود و حل مشکلات آنان از تلاش دست برنمی‌داریم.

سعید خطیب زاده درباره آخرین وضعیت‌ اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس گفت: تهران و مینسک هر دو در حال بررسی وضعیت اتباع ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه وزارت امورخارجه به محض مطلع شدن از موضوع، سفارت ایران را در جریان گذاشت تا در یافتن اتباع ایرانی تلاش کنند، اظهار کرد: سفیر ما تلاش کرد و همکاران ما در آنجا مرز مستقر شده و جلسه گذاشتند و شب هم آنجا ماندند.

سخنگوی وزارت خارجه با ضدونقیض خواندن اخبار در مورد اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی، افزود: برخی از آنها در نقاطی هستند که پیدا کردنشان تا روز گذشته مشکل بود.

خطیب زاده تاکید کرد که وزارت خارجه در تلاش برای بازگرداندن اتباع خود است و تا برگرداندن آنها، این موضوع در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد.

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید