Performancing Metrics

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو/ کوییک چند شد؟ + جدول | اتاق خبر
کد خبر: 452998
تاریخ انتشار: 8 تیر 1401 - 08:52
اقتصادنیوز: روند قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد و اغلب خودروهای بازار کاهش قیمت‌ را شاهد بودند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ از ۱۷۷ میلیون تومان در 6 تیرماه، روز گذشته به ۱۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

این کاهش قیمت‌ها در بین خودروهای پژو نیز مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۴ میلیون تومان در 6 تیرماه، روز گذشته تیر به ۲۹۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۴ میلیون تومان در 6 تیر، روز گذشته به ۳۰۱ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو پارس نیز روز گذشته ارزان شدند به طوری که پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۷ میلیون تومان در 6 تیرماه، روز گذشته به ۳۶۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۷۸ میلیون تومان در 6 تیر، روز گذشته به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند؛ سمند LX ساده مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۹ میلیون تومان در 6 تیر، روز گذشته به قیمت ۲۸۷ میلیون تومان رسیده است و سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۱۵ میلیون تومان در روز 6 تیرماه 1401، روز گذشته به قیمت ۳۱۳ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت ریزش گسترده قیمت‌ها را تجربه کرده است به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۶ میلیون تومان در روز 6 تیر، روز گذشته به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۱۹ میلیون تومان در دو روز گذشته، دیروز به قیمت ۲۱۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز دیروز ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید