Performancing Metrics

هیات هفت نفره استان ها به دنبال حذف خاموشی | اتاق خبر
کد خبر: 676
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1390 - 12:06

هیات هفت نفره استان ها به دنبال  حذف خاموشی

هیات هفت نفره اتاق های بازرگانی استانها  که متشکل از روسای سابق اتاق های بازرگانی هستند ،به دنبال منصرف کردن علینقی خاموشی از کاندیداتوری هیات رییسه اتاق ایران هستند.

به گزارش اتاق نیوز؛ چندی پیش گردهمایی روسای جدید  و سابق اتاق های بازرگانی سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی کرمان برگزار شده بود  که در بسیاری از محافل از این گردهمایی به عنوان کمپ انتخاباتی هیات رییسه اتاق ایران یاد شد.

در حاشیه برگزاری گردهمایی مذکور ،هیات هفت نفره منتخب هیات رییسه فعلی اتاق ایران از طرف اتاق های بازرگانی شهرستان ها به عنوان هیات اجرایی در خصوص هیات رییسه اتاق ایران انتخاب شدند.

اعضای این هیات هفت نفره را نبوی رییس اتاق بازرگانی شهرکرد ،تیزهوش رییس اتاق رشت ،رازقی جهرمی رییس سابق اتاق شیراز بیت چنعان رییس سابق اتاق خرمشهر ،انتظار رییس سابق اتاق ارومیه و دستمالچی رییس اتاق یزد تشکیل می دهند.

گفته می شود این هیات هفت نفره تا کنون جلساتی را با گروه های تاثیرگذار در انتخابات هایت رییسه اتاق ایران داشته و قرار است ملاک هایی را به عنوان ویژگی های کاندیداهای هیات رییسه اتاق ایران اعلام کنند.

همچنین اعضای این هیات جلسه ایی را با علینقی خاموشی –رییس سابق اتاق بازرگانی ایران برگزار  کرده و و از وی خواسته اند که د رانتخابات هیات رییسه دور هفتم اتاق ایران کاندید نشود.این درحالی است که تا کنون خاموشی تنها فردی است که کاندیداتوری خود را به طور رسمی برای ریاست اعلام کرده است وقصد کناره گیری هم ندارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید