Performancing Metrics

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در گفتگو با اتاق نیوز تاکید کرد/تجلی وحدت کلمه در همدلی و همزبانی دولت و ملت | اتاق خبر
کد خبر: 99220
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1394 - 11:54
اتاق نیوز - اسفنانی گفت: وحدت کلمه یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) بر آن تاکید بسیار داشتند و این هدف امروز در شعار همدلی و همزبانی دولت و م
اتاق نیوز - اسفنانی گفت: وحدت کلمه یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) بر آن تاکید بسیار داشتند و این هدف امروز در شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت متجلی شده است.
محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار منتخب مقام معظم رهبری برای سال 94 مبنی بر ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت به اتاق نیوز اعلام کرد: امام خمینی(ره) به هنگام پیروزی انقلاب اسلامی مردم، دولتمردان و مسئولان را ملزم ایجاد وحدت کلمه کردند به طوری که این مهم، بیشتر در برگیرنده معیشت و مشکلات اقتصادی مردم باشد. وی ادامه داد: بنابراین همدلی و همزبانی دولت با مردم باید بر درک وضعیت اقتصادی و نیاز مردم قرار گیرد تا بر این اساس انها قوانین وضع، تدوین و اجرا شود. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، رفع مشکلات اقتصادی را عمده ترین خواسته مردم کشورمان دانست و افزود: نیاز امروز مردم کشورمان، در مسائل اقتصادی نهفته است که عمده ترین آنها اشتغال و تولید به شمار می رود. اسفنانی یادآور شد: متاسفانه در چند سال اخیر شاهد بوده ایم که دولت ها در این زمینه تنها به ارائه آمار بسنده کرده اند و همین رویکرد منجر به آن شده تا مسئولان نتوانند عملکرد خود را با واقعیت منطبق سازند. وی گفت: قوای سه گانه در تحقق و ایجاد همدلی و همزبانی میان ملت و دولت وظیفه ای سنگین بر عهده دارند؛ تا بتوان از این طریق خدمت گذاری بیشتر دولت به مردم را شاهد شد.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید