Performancing Metrics

اتحادیه شیرینی فروشان در تدارک ساماندهی کارگران در سال 94/ هنوز برنامه ای برای افزایش قیمت شیرینی نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 100414
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1394 - 10:05
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه شیرینی فروشان تهران اظهار داشت: در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم، ساماندهی کارگران این صنف جزو برنامه های اتحادیه در سال 94 خواهد بود....
اتاق نیوز - رئیس اتحادیه شیرینی فروشان تهران اظهار داشت: در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم، ساماندهی کارگران این صنف جزو برنامه های اتحادیه در سال 94 خواهد بود.
علی بهرمند در گفت و گو با اتاق نیوز ادامه داد: اتحادیه، مهرماه سال گذشته کارگاه های آموزشی را با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای و در جهت آشنایی هرچه بهتر هنرجویان و کارگران با حرفه شیرینی پزی برگزار کرد که این برنامه را در سال جاری ادامه خواهیم داد. وی بابیان اینکه اجرای اینگونه برنامه ها در افزایش کیفیت محصولات قنادی ها تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: دراین راستا اتحادیه اهدافی را دنبال می کند که پیرامون رضایت مصرف کنندگان و ایجاد رقابت بین واحدهای صنفی است. رئیس اتحادیه شیرینی فروشان تهران در واکنش به اخباری که در خصوص افزایش قیمت شیرینی مطرح شده است، گفت: با توجه به اینکه قیمت آرد در نیمه دوم سال 93 افزایش یافت، اما نرخ انواع شیرینی هیچ گونه تغییری نکرد. با این حال هنوزهیچ برنامه ای برای افزایش قیمت ها نداریم.
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید