Performancing Metrics

5 توصیه مهم پلیس فتا هنگام استفاده از گوشی هوشمند | اتاق خبر
کد خبر: 105480
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1394 - 13:43
پليس فتا با تاكيد بر اينكه امروز هيچ لايه پنهاني در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي وجود ندارد به منظور جلوگيري از سوءاستفاده سودجويان، از کاربران تلفن های هوشمند و شب
پليس فتا با تاكيد بر اينكه امروز هيچ لايه پنهاني در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي وجود ندارد به منظور جلوگيري از سوءاستفاده سودجويان، از کاربران تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی خواسته به نکات امنیتی زیر توجه کنند:
اتاق نیوز -  بر روي هر لينکي که از طرف فردي ناآشنا ارسال مي شود کليک نکنيد چرا که با كليك لينك، بدافزار عکس و ديگر اطلاعات پروفايل قرباني را سرقت و اطلاعات خصوصي وي را دستمايه اخاذي و ديگر نيات سوء خود قرار مي دهد. عكس و فيلم هاي خصوصي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران حتي نزيكان و اقوام خود قرار ندهيد. اجازه فيلم برداري و عكس برداري از مجالس خصوصي خود را به ديگران ندهيد. از ذخيره كردن اطلاعات خصوصي نظير و فيلم و عكس بر روي تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ پرهيز کنید. زمان مراجعه به آتليه و عکاسي ها دقت کنید مرکز موصوف داراي مجوزهاي مربوطه باشد چراکه فعاليت اين مراکز بدون مجوزهاي لازم غيرقانوني است و احتمال سوء استفاده از عکسهاي مشتري ها وجود دارد بويژه عکسهاي خصوصي و خانوادگي و اين از آسيب هايي است که مي تواند زمينه ساز بروز و ظهور آسيب هاي عميق تر باشد.
کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید