Performancing Metrics

قهرمانان کشتی کج، سوار چه ماشینهایی می شوند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 152856
تاریخ انتشار: 19 مهر 1394 - 15:23
دیو باتیستا به دلیل انجام فنون زیبا و همچنین استایل مبارزه خود در بین طرفداران کشتی کج هواداران زیادی دارد. هرجند ماشین وی نیز دیدنی است. ...

دیو باتیستا به دلیل انجام فنون زیبا و همچنین استایل مبارزه خود در بین طرفداران کشتی کج هواداران زیادی دارد. هرجند ماشین وی نیز دیدنی است.

به گزارش اتاق نیوز از وب سایت سلبریتی کارز باتیستا  در لیگ WWE  فعالیت داشت و یکی از بزرگترین کشتی‌گیران حال حاضر این کمپانی است. او دو بار قهرمان رویال رامبل درسال ۲۰۰۵و ۲۰۱۴میلادی، ۲ بار قهرمانی تیمی به همراه  ریک فلیر و  جان سینا، و ۶ بار قهرمانی سنگین وزن جهان و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در کارنامه خود دارد. او تعدادی تکنیک و حرکت‌های ثبت شده به‌نام خودش در کشتی حرفه‌ای و البته لامبورگینی مورسیه لاگو !

اما جان سینا در مورد خودرو نظر دیگری ذارد . سینا علاقه به خودرو های کلاسیک دارد و همچنین صاخب یک رود رانر نارنجی است. با این جال در سال 2013 صاحب خودروی سفارشی خودش شد. یک Gumball 3000 rally

 ستاره سابق کشتی بیل گلدبرگ معروف به Mayhem روبروی شاسی بلند خود را در سال 2009 است. هرچند که از شواهد و قرائن بر می آید که خودرو های کلاسیک هم در کلکسیون خودرو های وی قرار دارد.

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید