Performancing Metrics

وزیر خارجه روسیه با رئیس جمهور قبرس دیدار کرد | اتاق خبر
کد خبر: 181948
تاریخ انتشار: 12 آذر 1394 - 00:20
'سرگئی لاوروف' وزیر امورخارجه روسیه که شب گذشته وارد نیکوزیا شده است، امروز (چهارشنبه )با ' نیکوس اناستاسیادیس' رئیس جمهوری قبرس دیدار کرد....

'سرگئی لاوروف' وزیر امورخارجه روسیه که شب گذشته وارد نیکوزیا شده است، امروز (چهارشنبه )با ' نیکوس اناستاسیادیس' رئیس جمهوری قبرس دیدار کرد.

'سرگئی لاوروف ' وزیر امورخارجه روسیه برای یک دیدار رسمی وارد لارناکا شد و امروز با ' نیکوس اناستاسیادیس' رئیس جمهوری قبرس دیدار و در مورد مسایل مورد علاقه دو کشور و روند اوضاع در خاورمیانه گفت و گو کرد. براساس این گزارش،وزیر امور خارجه روسیه و رئیس جمهوری قبرس( بخش جنوبی و یونانی نشین) طی این دیدار در مورد نحوه توسعه روابط دو جانبه، روند اوضاع سیاسی خاورمیانه و عملیات نظامی روسیه علیه داعش گفت و گو کردند. لاوروف قرار است امروز با ' یانیس کاسولیدیس' وزیر امورخارجه قبرس دیدار و در مورد نحوه توسعه همکاری های دو جانبه و روند اوضاع سیاسی در منطقه خاورمیانه گفت و گو کند. قبرس به علت مشکلات مالی که در چند سال اخیر با آن دست و پنجه نرم می کند، در تلاش است روابط اقتصادی خود را با دیگر کشورها توسعه دهد. افزایش تنش بین ترکیه و روسیه موجب شده است قبرس از این فرصت استفاده کرده و درصدد توسعه روابط خود با روسیه برآید.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید