Performancing Metrics

امشب در تهران باران و برف می‌بارد | اتاق خبر
کد خبر: 302163
تاریخ انتشار: 23 آذر 1394 - 17:57
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است که تهران از اواخر وقت امروز به تدریج شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است که تهران از اواخر وقت امروز به تدریج شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی روز دوشنبه در نیمه غربی کشور تداوم می‌یابد که پیامد آن بارش برف در شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های البرز، و در جنوب و جنوب غرب کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

فریبا گودرزی اظهار داشت: روز سه‌شنبه ضمن این که از فعالیت این سامانه در نیمه غربی کاسته می‌شود، بارش پراکنده برف و باران در شمال، مرکز و جنوب کشور ادامه می‌یابد. از بعد از ظهر سه‌شنبه در نیمه غربی کشور فعالیت سامانه خاتمه یافته و با انتقال آن به شرق، بارش به صورت برف و باران در شمال شرق، شرق سواحل خزر و البرز شرقی پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به این‌که بارش برف به شکل پراکنده تا چهارشنبه صبح در شمال شرق کشور ادامه می یابد، گفت: با بارش برف در روزهای دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب، غرب و دامنه های مرکزی زاگرس و دامنه های البرز و روزهای سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق کشور، لغزندگی جاده به‌ویژه در مناطق کوهستانی با کولاک برف و برخی نقاط با مه غلیظ پیش بینی می‌شود.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: دمای هوا در پایتخت ابری و غبارآلود به تدریج بارش برف و در شهرهای جنوبی بارش باران و برف پیش بینی شده است، در واقع پایتخت امشب بارانی است. همچنین دمای هوای پایتخت فردا به یک و پس فردا به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.

منبع: مهر

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید