Performancing Metrics

نمایش «من سالوادور نیستم» شاید وقتی دیگر | اتاق خبر
کد خبر: 302237
تاریخ انتشار: 25 آذر 1394 - 11:02
پخش کننده «من سالوادور نیستم» اعلام کرد که زمان قطعی اکران این فیلم توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، حبیب اسماعیلی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره زمان دقیق اکران فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» گفت: «با توجه به عقد قرارداد سرگروه هاي سينمايي با فيلم ها اولین فرصت اکران برای این فیلم بهمن ماه خواهد بود. با این حال در تلاش هستیم که با یک برنامه ریزی منظم فیلم تبلیغات خوبی داشته باشد و در بهترین شکل ممکن به نمایش درآید».
او افزود: «خوشبختانه از همین حالا بسیاری از سینماها خواهان نمایش این فیلم هستند. البته تاريخ نهايي نمایش فیلم توسط شوراي صنفي نمايش اعلام خواهد شد و از رسانه ها خواهشمندم از گمانه زنی برای اعلام تاریخ دقیق فیلم خودداری کنند».
رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، ابراهیم عامریان همراه با هنرمند خردسال سوگل محرابی همراه با ریوالدو، فوتبالیست مشهور برزیلی و مرد فوتبال جهان در سال 1999 و کارول ویدوتی، بری فیوکا بازیگران اصلی فیلم جدید منوچهر هادی هستند. در خلاصه داستان «من سالوادور نیستم» آمده: ناصر و خانواده اش به واسطه کار خیری که انجام داده اند توسط آژانس تعطیلات رویایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند. از طرفی در برزیل آنجل دختر زیبای برزیلی ناصر را با نامزد سابق خودش اشتباه گرفته و... .

منبع:بانی فیلم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید