Performancing Metrics

موقعیت فعلی خود را ارسال کنید | اتاق خبر
کد خبر: 302795
تاریخ انتشار: 26 آذر 1394 - 09:56
گاهی مواقع ارسال موقعیت مکان فعلی به یک شخص مورد نظر از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است . ارسال موقعیت مکان فعلی برای کسانی که کودکان نوجوانی دارند بسیار کارامد و مفید است .

اتاق خبر - گاهی مواقع ارسال موقعیت مکان فعلی به یک شخص مورد نظر از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است . ارسال موقعیت مکان فعلی برای کسانی که کودکان نوجوانی دارند بسیار کارامد و مفید است . در حال حاضر شما هم اکنون می توانید اطلاعات مربوط به مکان های خاص و همچنین داده های مکان را با هر کس دیگری که میخواهید  با استفاده از به اشتراک گذاری iMessage انجام دهید . در این مقاله چگونگی ارسال موقعیت مکانی را به طور کامل توضیح میدهیم . 

به دو روش میتوانید موقعیت مکانی خود را ارسال کنید . 

روش اول :

گام اول : اپلیکیشن map را باز کنید .

گام دوم : موقعیت مکانی که میخواهید به اشتراک بگذارید را نتخاب کنید ، سپس در سمت راست بالا گزینه  Share  را انتخاب کنید .

گام سوم: در این مرحله صفحه ای برای شما باز میشود، میتوانید گزینه message را انتخاب کنید .سپس موقعیت مکانی شما برای ارسال آماده است. 

 روش دوم :

گام اول :message  خود را باز کنید . سپس شخصی را که قصد ارسال موقعیت مکانی به آن را دارید را انتخاب کنید.

گام دوم : بعد از انتخاب شخص مورد نظر در بالا سمت راست گزینه details  را انتخاب کنید .

گام سوم :گزینه Send My Current Location را انتخاب کنید .

گام چهارم : بعد از انتخاب این گزینه موقعیت مکانی شما به اشتراک گذاشته میشود .

 

اما اگر میخواهید در یک زمان مشخصی موقعیت شما ارسال شود باید گزینه Share My Location را انتخاب کنید و زمان را برای ارسال موقعیت مکانی با انتخاب خود مشخص کنید

 منبع: بروز رسانی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید