Performancing Metrics

صنایع و محصولات غذایی ایران در بیش از ۷۰ کشور معرفی می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 303958
تاریخ انتشار: 1 دی 1394 - 16:31
رییس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران از معرفی صنایع و محصولات غذایی ایران در بیش از ۷۰ کشور جهان خبر داد.

اتاق خبر: محمدحسین عزیزی با اعلام این خبر افزود، محصولات غذایی ایران علیرغم دارا بودن کیفیت رقابتی مناسب هنوز نتوانسته اند به جایگاه شایسته خود در بازارهای جهانی دست یابند.
بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود دلایل و عوامل متعددی در این امر موثر بوده اند که در کنار عواملی همچون تحریم ها و یا ضعف مدیریت و عملکرد غیر حرفه ای در زمینه بازاریابی و از همه مهمتر عدم وجود استراتژی در جهت ماندگاری در بازار، میتوان به عدم معرفی و شناساندن کالاها و محصولات ایرانی در خارج از مرزها اشاره کرد.

رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با تاکید بر اینکه با رفع تحریم ها فضای مناسبی برای حضور قدرتمندانه کالاهای ایرانی بویژه محصولات غذایی در بازارهای هدف ایجاد می شود، ابراز امیدواری کرد تا این حضور همراه با یک مدیریت قوی و حرفه ای و رعایت استانداردهای بین المللی بتواند به ماندگاری در این بازارها منجر شود.

انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان غذا و دارو اقدام به انتشار کتاب و نرم افزار معرفی صنایع برتر غذایی کشور به دو زبان فارسی و انگلیسی نموده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید