Performancing Metrics

غذاهای فراسودمند و دارویی برای بیماری های مزمن: ترکیبات زیست فعال و نشانگرها | اتاق خبر
کد خبر: 304961
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 19:10
بیستمین کنفرانس بین المللی FFC در دانشگاه هاروارد آمریکا ؛
بیستمین کنفرانس بین المللیFFC با محوریت «غذاهای فراسودمند و دارویی برای بیماری های مزمن: ترکیبات زیست فعال و نشانگرها» برگزار می شود.

به گزارش اتاق خبر و به  نقل از فود کلینیک، مرکز غذاهای فراسودمند (FFC) با اعلام بیستمین کنفرانس بین المللیFFC   با محوریت «غذاهای فراسودمند و دارویی برای بیماری های مزمن: ترکیبات زیست فعال و نشانگرها» در آینده نزدیک خرسند است. از ابراز علاقه مندی مرکز  کنفرانس جوزف بی مارتین در دانشکده پزشکی هاروارد برای همکاری در این کنفرانس تشکر می نماییم و به کسانی که علاقه مند به پیوستن این رویداد در سال ۲۰۱۶ هستند، خوش آمد می گوییم. درحالی که ما برای این کنفرانس خود را آماده می کنیم، برآنیم اطلاعاتی پیرامون موضوعات کنفرانس،نام نویسی و زمان ارائه چکیده ها و موضوعات ابتدایی در اختیار شما بگذاریم.


برخی موضوعات جلسه شامل:
–  دیابت،چاقی، بیماری های قلبی و عروقی ،سرطان،بیماری های عصبی
–  نقش غذاهای دارای نیتریت یا نیترات ازگوشت فرآوری شده گرفته تا سبزیجات، افزایش فشارخون واثر آنتی اکسیدان ها
–  پربیوتیک ها،پروبیوتیک ها و سلامت دستگاه گوارش
–  اعمال تنظیمی،ادعاهای مربوط با سلامت و جایگاه کنونی غذاهای فراسودمند
–  تحقیقات و پیشرفت های کنونی محصولات جدید در حوزه غذاهای فراسودمند
–  کاربرد تکنولوژی برای ساخت غذای فراسودمند
–  گواهی نامه غذاهای فراسودمند و خدمات مربوط به اعضا که به تازگی توسط  FFC    اعطا شده اند.
ما اکنون به دنبال سخنران ها و سازمان دهندگان اصلی این کنفرانس هستیم و منتظر شماییم.اگر شما علاقه مند هستید لطفا پیشنهادات خود را پیرامون این کنفرانس و هر موضوع دیگری که علاقه مندید به ایمیل ffc@functionalfoodcenter.com ارسال کنید.( لطفا سوابق کاری خود را به ایمیل الصاق کنید).

برخی زمینه ها که به همکاری شما نیاز داریم شامل موارد زیر هستند:
سازمان دهی کنفرانس  و برنامه های آن.
معرفی حامی برای کنفرانس
معرفی این کنفرانس به  افراد و گروه های  علاقه مند
دعوت نامه
ما از دعوت شما برای پیوستن به بیستمین همایش بین المللی مرکزغذای فراسودمند  که در تاریخ ۲۲-۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶ در بوستون برگزار می شود بسیار خرسندیم.بیماری های مزمن مانند دیابت ، چاقی،سرطان،بیماری های عصبی و بیماری های قلبی-عروقی در جوامع مختلف در گوشه و کنار جهان رو به افزایش است و هزینه های پزشکی را با روندی سریع افزایش می دهد. سلامت عمومی نگران دیابت،چاقی،سرطان و سایر بیماری های غیرواگیر فراگیر می باشد که به شدت رو به افزایش اند.
شیوع چاقی درمیان جوامع خاص با افزایش دیابت نوع ۲،بیماری های قلبی،سرطان و برخی عوامل مرگ و میر قابل پیشگیری، در ارتباط است.
برمبنای نظر انجمن دیابت امریکا ۲۹.۱میلیون کودک و وفرد بالغ یا تقریبا ۹.۳ درصد از جمعیت آمریکا دیابت دارند. به علاوه هزینه های اقتصادی بیماری دیابت در آمریکا درسال۲۰۱۲ ،۲۴۵ بیلیون دلار، با ۴۱درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۰۷ که معادل۱۷۴ بیلیون بوده است تخمین زده شده است. غذاهای فراسودمند با ترکیبات زیست فعال راه حلی تاثیرگذار، اقتصادی و مناسب برای مدیریت این بیماری های مزمن است.این کنفرانس بر پیشرفت های اخیر از دانش ما روی غذا فراسودمند با ترکیبات زیست فعال در پیشگیری،درمان و مدیریت بیماری های مزمن تاکید دارد.
اهداف اساسی این کنفرانس:
۱)  فراهم کردن جایگاهی برای متخصصان با هدف ارائه ی تحقیقاتشان پیرامون اثرات غذاهای فراسودمند  با ترکیبات  زیست فعال در درمان بیماری های مزمن
۲)  گردهم آوردن متخصصان در حوزه های مختلف (پزشکی،دانش غذاهای فراسودمند ،صنایع غذایی و…)برای بحث پیرامون کشفیات جدید در دانش غذاهای فراسودمند وتولیدات جدید این غذاها برای مصرف کنندگان در مقیاس انبوه.
۳)  ترویج اصطلاح غذاهای فراسودمند  که توسط FFC با هدف آموزش مخاطبان برای دریافت گواهینامه های جدید برای غذاهای فراسودمند  و خدمت رسانی به اعضا ارائه شده است. این مرکز روی خدمت جدیدی با هدف کاهش قیمت برای تولیدات کنندگان محصولات از طریق تضمین محصولات فراسومند با هدف تضمین ایمنی و تاثیر محصولات به وسیله روش های از قبل تعیین شده تاکیید دارد.
۴)  فراهم کردن فضایی برای ارتباط متخصصان و همکاری های تحقیقاتی آینده. شرکت کنندگان اطلاعات جامعی در زمینه غذای فراسودمند با ترکیبات زیست فعال ،ایمنی ترکیبات زیست فعال و غذاهای فراسودمند ، تحقیقات کنونی و پیشرفت های غذاهای فراسودمند تولیدی برای پیشگیری و مدیریت بیماری های مزمن  دریافت خواهند کرد.
برای پروپوزال های همایش با ما در تماس باشید.

از تمامی خوانندگان علاقه مند درخواست می شود پروپوزال های خود را پیرامون موضوعات مختلف برای کنفرانس آینده FFC  در سال های ۲۰۱۶تا ۲۰۱۸به آدرس ffc@functionalfoodcenter.comارسال کنند. این مرکز امیدواراست که بتواند همایش های بیشتری را هرسال در سراسر جهان برای گردهم آوردن متخصصان از حوزه های مختلف در فضایی تاثیرگذار برای ترویج دانش غذاهای فراسودمند برگزار کند. لطفا توجه کنید این پروپوزال ها باید شامل موضوعات پیشنهادی کنفرانس،اطلاعات تماس،توانایی سازمان دهی اعضا و سخنرانان کمیته باشد.همچنین این مرکز با دانشگاه ها و آژانس های فدرال در ارتباط است و امیدوار است بتواند با چنین سازمان های شناخته شده ای در برگزاری همایش های موفق همکاری کند.
*FFCهیچگونه وابستگی به دانشگاه هاروارد ندارد و حتی برنامه یا فعالیت مربوط به هاروارد هم ندارد.

 منبع: فود کلینیک

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید