Performancing Metrics

مسئولان باید درباره توزیع برنج آلوده پاسخ بدهند | اتاق خبر
کد خبر: 305240
تاریخ انتشار: 7 دی 1394 - 13:09
عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه واردات برنج آلوده در کمیسیون کشاورزی پیگیری می شود، گفت: متولیان امر اگر توان کنترل قاچاق محصولات کشاورزی را ندارند، به صراحت بیان کنند، مجلس آماده کمک به دستگاه های مربوطه در تمام زمینه ها است.

اتاق خبر: محمد اسماعیل نیا با انتقاد از واردات محصولات کشاورزی آلوده به داخل کشور گفت:متاسفانه ما شاهد قاچاق محصولات کشاورزی و آن هم از نوع آلوده به کشور هستیم که این شرایط سبب آسیب رسانی به واردات کشور می شود.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ نماینده مردم کاشمر، ‌بردسکن و خلیل آباد درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه متولیان امر اگر توان کنترل ندارند، به صراحت بیان کنند، افزود:مجلس آماده کمک به دستگاه های مربوطه در تمام زمینه ها است و با مدیریت منسجم می توان با قاچاق کالا مبارزه کرد.

ضرورت برخورد با مفاسد در گمرکات کشور

اسماعیل نیا با اشاره به مفاسد موجود در گمرکات کشور ادامه داد:باید به شدت با فسادهای موجود برخورد شود و افراد فاسد از کار برکنار شوند، و به جای آنها از افراد فرهیخته که تعدادشان نیز بسیار است، استفاده شود.

وی با اشاره به خبر واردات برنج آلوده به کشور، افزود: در خصوص تأمین سلامت مردم و تأمین امنیت غذایی و سلامت غذایی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت و صنعت دخیل هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه واردات برنج آلوده از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شده است، ادامه داد: این موضوع در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مطرح می‌شود و مسئولان در این ارتباط باید پاسخگو باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که در کشور ما برنجی با کیفیت بالا تولید می‌کنیم سالانه شاهد واردات بیش از نیاز این محصول به کشور هستیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید