Performancing Metrics

در آیفون وایبر چشمک می زند | اتاق خبر
کد خبر: 306145
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 10:29
با روی کار آمدن نرم افزار تلگرام,بسیاری از کاربران وایبر را رها و عضو تلگرام شدند.با اپدیت جدید وایبر امکانات زیادی به آن اضافه شده است.در این خبر میخواهیم اپلیکیشنی به شما معرفی کنیم که ...

اتاق خبر - وایبر تا همین چند وقت پیش، پرطرفدارترین پیام رسان برای کاربران ایرانی بود. از آنجا که دائما حال دوران یکسان نمی‌ماند  پس از مدتی کاملا مسدود شد و کاربران ناچار به تلگرام مهاجرت کردند.


به هر حال وایبر همچنان به فعالیت - بدون حضور در ایران - ادامه می‌دهد، تیم وایبر به تازگی اپلیکیشن Viber Wink را برای کاربرانش عرضه کرد به کمک این برنامه می‌توانید تصویر و ویدئوهای کوتاه برای دوستان وایبری خود بفرستید.
پس از اولین ورود به برنامه، Viber Wink برای استفاده از دوربین، میکروفون و گالری اجازه دسترسی می‌خواهد، پس از آن می‌توانید به سرعت دست به کار شوید و لحظاتی خاطره انگیز را با دوستان به اشتراک بگذارید.



امکان تعیین محدودیت زمانی: می‌توانید تعیین کنید تصویر یا ویدئوی ارسالی در وایبر دوستتان تا چند ثانیه باقی بماند و پس از تماشا حذف شود. وایبر می‌گوید لحظاتی در زندگی وجود دارند که باید تنها یکبار به اشتراک بگذاریم و پس از آن برای همیشه فراموش می‌شوند. البته می‌توانید ویدئو را بدون محدودیت زمانی برای دوستان بفرستید.
ویژگی‌های اپلیکیشن Viber Wink:
کاربر پسند و زیبا
امکان تعیین محدودیت زمانی
امکان ضبط ویدئوی کوتاه و تصویر
به اشتراک گذاری سریع با دوستان وایبری

 منبع: بروز رسانی
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید