Performancing Metrics

انتقاد یک نماینده از روند اجرای برنامه‌های توسعه‌ای | اتاق خبر
کد خبر: 306468
تاریخ انتشار: 14 دی 1394 - 17:02
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از روند اجرای برنامه‌های توسعه انتقاد کرد و گفت که این برنامه‌ها نتوانسته‌اند آن‌طور که باید، عملیاتی شوند.

اتاق خبر: علی‌محمد بزرگواری  اظهار کرد: آنچه قبلا تصویب کردیم و بنا بود عملی شود، عملی نشده است، یعنی در برنامه پنجم، حرکت مثبتی در راستای توسعه کشاورزی انجام نگرفته است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ او ضمن انتقاد از این روند، ادامه داد: نه تنها برنامه پنجم، بلکه برنامه چهارم هم همین‌طور است. یعنی برنامه بر مبنای نظریات کلی نظام که تا سال 1404 باید در برخی حوزه‌ها حرف اول را بزنیم، عملیاتی نشده است که با این وضعیت به مقصد نمی‌رسیم.

این نماینده مجلس افزود: برنامه ششم باید تا الان تصویب می‌شد و بودجه را بر اساس برنامه ششم می‌دیدیم. اما این‌طور که گفته‌اند می‌خواهند هر دو را با هم بیاورند. ولی با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس، زمان کافی برای این کار نخواهیم داشت.

بزرگواری درباره ملزومات برنامه ششم توسعه در زمینه کشاورزی نیز خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون کشاورزی چند طرح و لایحه را بررسی و تصویب کرده‌ایم که اگر همین‌ طرح‌ها و لوایح اجرایی شوند کمک زیادی به بخش کشاورزی می‌شود. لایحه جامع منابع طبیعی و آب و خاک و طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌ها از جمله مواردی است که بررسی آن‌ها در کمیسیون کشاورزی به پایان رسیده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید