Performancing Metrics

تخصیص ۷ هزار میلیارد ریال از عوارض کشور به توسعه انرژی تجدیدپذیر | اتاق خبر
کد خبر: 306589
تاریخ انتشار: 15 دی 1394 - 07:49
وزیر نیرو از تخصیص اعتباری هفت هزار میلیارد ریالی از محل عوارض برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر در کشور در بودجه سال ۹۵ خبر داد.

وزیر نیرو از تخصیص اعتباری هفت هزار میلیارد ریالی از محل عوارض برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر در کشور در بودجه سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از تسنیم، حمید چیت چیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه انرژی های تجدیدپذیر از محوری ترین برنامه های وزارت نیرو در سال آینده است و تبصره خاصی در این رابطه در بودجه سال 95 به منظور حمایت از سرمایه گذاری در بخش انرژیهای تجدیدپذیر پیش بینی شده است.

وی افزود: مطابق این تبصره حداقل هفت هزار میلیارد ریال منابع و اعتبارات از محل عوارض متداول کشور برای انرژی های تجدیدپذیر در بودجه سال 95 تخصیص یافته است.

وزیر نیرو در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر تخریب هفت سد به دلیل مکان یابی نامناسب، گفت:‌چنین چیزی صحت ندارد، فقط در بازنگری های صورت گرفته بر روی پروژه های سدسازی، ساخت 4 سد متوقف شده است و قرار نیست هیچ سد ساخته شده ای تخریب شود.

چیت چیان با اشاره به رسیدن تلفات شبکه برق کشور به 11 درصد، تصریح کرد: شبکه های توزیع و انتقال برق کشور همه ساله در حال توسعه، بازسازی و تعمیر است و پست ها و خطوط جدیدی به این شبکه اضافه می شوند.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد:‌ افزایش راندمان نیروگاهها نیز با تبدیل واحدهای سیکل ساده به سیکل ترکیبی از برنامه های در حال اجرای وزارت نیرو است.

منبع: تسنیم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید