Performancing Metrics

سفر هیأت صنعتی و تجاری ژاپن به ایران در مهر ماه سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 306640
تاریخ انتشار: 15 دی 1394 - 13:46
در دیدار رئیس دفتر تجاری ژاپن در تهران با مدیرکل اداره آسیا و اقیانوسیه اتاق ایران که روز دوشنبه چهاردهم دی ماه سال جاری در اتاق ایران انجام شد؛ تجدید روابط تجاری بین دو کشور مورد تأکید قرار گرفت.

اتاق خبر: «علی اصغر فرشچی» مدیرکل آسیا و اقیانوسیه اتاق ایران، با اشاره به سیاست جدید دولت اظهار داشت: اکنون فرصت مناسبی برای دوکشور است تا هر چه زودتر نقشه راه تجدید روابط تجاری گذشته را بیابند و هر چه کمتر اقتصاد دو کشور آسیب ببینند.

بنا بر این گزارش به نقل از اتاق ایران،علی اصغر فرشچی با اشاره به حجم پایین مبادلات تجاری بین دو کشور، بیان کرد: توانائی ها و پتانسیل های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران وجود دارد. در زمینه معدن می‌توانید با ایران همکاری داشته باشید. همچنین در زمینه‌های کشاورزی، پتروشیمی، داروهای گیاهی، صنایع دستی، فرش، سرامیک، پوشاک، تولید قطعات اتومبیل، خدمات مهندسی، تکنیکی و پتروشیمی آماده همکاری می‌باشیم.

فرشچی افزود: اتاق ایران آماده پذیرش هیات تجاری ژاپن می باشد. با تبادل هیات تجاری بین دوکشور می‌توانیم مراودات تجاری را افزایش دهیم و بازرگانان دو کشور هم از نزدیک با زمینه های فعالیت یکدیگر آشنا می‌شوند.

رئیس دفتر تجاری ژاپن در تهران گفت: امیدواریم با رفع موانع تحریم، همکاری‌های اقتصادی ژاپن با ایران افزایش یابد. برای شروع کار، نیاز به اطلاعات اقتصادی و آگاهی از پروژه های جدید ایران در سال جدید را داریم تا بتوانیم راحت تر و موثر تر برای حضور در بازار ایران برنامه ریزی کنیم.

وی در خاتمه خبر داد که یک هیأت ژاپنی برای حضور در نمایشگاه صنعت در مهر ماه سال آتی به تهران سفر خواهند کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید