Performancing Metrics

مشارکت فعالان اقتصادی در توسعه شهر زنجان نتایج مثبتی به همراه دارد | اتاق خبر
کد خبر: 306767
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 08:01
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نشست مشترک با انبوه سازان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با هدف مشارکت بیشتر در توسعه شهری نتایج مثبتی به دنبال دارد.

اتاق خبر- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نشست مشترک با انبوه سازان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با هدف مشارکت بیشتر در توسعه شهری نتایج مثبتی به دنبال دارد.

بنابراین گزارش سعید امیدی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان افزود: حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شهری موضوعی مهم و اجتناب ناپذیر است که باید به آن توجه کرد.
وی اظهار کرد: موضوع سرمایه گذاری و مشارکت در کشور و این استان به طور ویژه در دو سال گذشته شکل گرفته است.
امیدی از برگزاری همایش سرمایه گذاران بومی زنجان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری نشست مشترک با بازرگانان، انبوه سازان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تبیین موضوع هم فکری و هم افزایی است که این موضوع با مشارکت عملی محقق می شود.
وی ابراز کرد: ایجاد مراکز تجاری و رفاهی، پارکینگ های عمومی، احداث میادین میوه و تره بار، احداث بازارچه های تخصصی و ایجاد مکان هایی برای مشاغل خاص و صنوف همچون شهرک های نمایشگاهی خودرو، مبلمان و سلامت از جمله موضوعاتی است که در ین نشست مطرح خواهد شد.
** برای ایجاد رونق اقتصادی و ساخت و ساز ها تعرفه ها کاهش یابد
رئیس کمیسون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه به موضوع تعرفه ها و بهای خدمات و جرایم اشاره کرد و گفت: علیرغم رکود اقتصادی به صورت فراگیر و فرا منطقه ای می توان با مدیریت و نگاه اقتصادی تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد.
رزاق محمدی افزود: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه و شهروندان، اعتراض های مکرر در خصوص تعرفه ها، عوارض، بهای خدمات شهری و جریمه ها، باید برای ایجاد رونق اقتصادی و ساخت و ساز مولفه هایی را در نظر گرفت.
وی بیان کرد: یکی از مولفه های مهم و شاخص در این حوزه کاهش تعرفه های این بخش است که با نگاه مدیریت اقتصادی موجب افزایش درآمد، بهره مندی، بالا رفتن تیراژ پروانه ها، رغبت زیاد شهروندان برای اجرایی شدن ممیزی املاک و ساختمان ها و ایجاد درآمد شهرداری و آبادانی شهر می شود.
محمدی افزود: کاهش بهای خدمات شهری و تعرفه های عمرانی که امسال با مشکلات عدیده ای مواجه بود در سال آینده به کمتر کاهش یابد.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم اعمال تعرفه های قابل قبول به لحاظ علمی، عملی و با نگاه اقتصادی و نه با نگاه تبییی مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید