Performancing Metrics

چگونه اکانت تلگرام خود را حذف کنیم؟ | اتاق خبر
کد خبر: 309636
تاریخ انتشار: 27 دی 1394 - 08:42
بسیاری از کاربران در ایران پس ازمشکلات وایبر به برنامه پیام رسان مشابه آن یعنی تلگرام مهاجرت کردند و با توجه به امکانات و امنیت فوق العاده بالا ،این برنامه به سرعت جایگاه خود را در میان کاربران در جهان بخصوص ایرانیان باز کرد.

اتاق خبر - یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران از ما میپرسیدند در تنظیمات برنامه راهی برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام وجود ندارد پس چگونه اکانت خود به طور دائمی پاک کنیم در این مقاله این روش را به شما آموزش دهیم 

نکته :تلگرام مانند سایر برنامه های پیام رسان قابلیت حذف اکانت کاربری از طریق خود برنامهه را ندارد و باید طبق مراحل زیر این کار را انجام دهید.

1- با استفاده از آدرس زیر به قسمت حذف اکانت تلگرام مراجعه نمایید:
 https://my.telegram.org/deactivate
2-پس از ورود به وب سایت شماره موبایل خود را به همراه 98 (کد ایران) وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید.

3-در این مرحله یک رمز عبور به مسنجر تلگرام شما ارسال می گردد که رمز مورد نظر را می بایست در کادر password مرحله ی بعد وارد کنید.

4-همانطور که در مرحله ی قبل اشاره کردیم، رمز عبور ارسال شده در مسنجر تلگرام خود را میبایست در کادر Password وارد کرده و سپس روی گزینه Sign in کلیک کنید.

5-در صفحه جدید بر روی گزینه Deactivate account کلیک کنید.

6-در مرحله ی بعد گزینه Done را انتخاب کنید.

7-در مرحله ی آخر یک پنجره برای شما باز خواهد شد که برای غیر فعال کردن اکانت تلگرام خود می بایست بر روی گزینه Yes, delete my account کلیک کنید.

به این ترتیب دیگر اکانت شما در تلگرام نخواهد بود و در صورتی که بخواهید از تلگرام استفاده کنید باید دوباره ثبت نام کنید .

نکته:با این روش تمامی اطلاعات و چت ها و گروه هایی که در آن بوده اید پاک میشود .

نکته:با این روش اگر شما توسط فردی بلاک شده باشید از لیست بلاک ها خارج میشوید.

 منبع:بروزرسانی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید