Performancing Metrics

آخرین تحولات بازار میوه/ افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت نارنگی | اتاق خبر
کد خبر: 310762
تاریخ انتشار: 30 دی 1394 - 15:34
رئیس اتحادیه میوه و سبزی ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، صیفی و سبزیجات در میادین گفت: قیمت نارنگی نسبت به هفته قبل ۵۰۰ تومان گران شده است.

اتاق خبر: سید حسین مهاجران با بیان اینکه قیمت میوه، صیفی و سبزیجات نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است، اظهارداشت: تنها قیمت نارنگی ساری به دلیل آنکه فصل این میوه در آستانه تمام شدن است، حدود ۵۰۰ تومان گران شده وبه  ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان رسیده است ضمن اینکه نرخ نارنگی بندری هم بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ وی قیمت هرکیلوگرم پرتقال جنوب کوهستان را نیز ۵ هزارتومان عنوان کرد و گفت: قیمت پرتقال رسمی در میادین میوه و تره بار ۲۵۰۰ تومان، گریپ فروت توسرخ ۲۵۰۰ تومان، گریپ فروت سفید ۱۲۰۰ تومان، خیار از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی از ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.

مهاجران اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم انار از ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، موز ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان، سیب قرمز و سفید از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و پیاز از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت سیب زمینی بین ۶۵۰ تا ۱۱۰۰ تومان است، افزود: کیوی درشت ۳۵۰۰ تومان، کیوی ریز ۱۵۰۰ تومان، لیموشیرین از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، لیموترش سنگی ۵۵۰۰ تومان، لیموترش میناب ۷۰۰۰ تومان و لیموترش وارداتی پاکستان  ۱۰۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شوند.

به گفته مهاجران قیمت سبزی خوردن ۱۴۰۰ تومان و سبزی جور(قورمه، کوکو، آش و پلو) ۱۲۰۰ تومان است. ‌

نظرات
ADS
ADS
پربازدید