Performancing Metrics

تیم بسکتبال نفت آبادان مقابل شهرداری اراک از شکست گریخت | اتاق خبر
کد خبر: 311003
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 12:36
در هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال کشور؛
هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال کشور با انجام چهار دیدار در چهار شهر همزمان پیگیری شد که در اراک، تیم بسکتبال شهرداری اراک با نتیجه۷۷ بر ۷۰ مقابل تیم پالایش نفت آبادان تن به شکست داد.

اتاق خبر- هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال کشور با انجام چهار دیدار در چهار شهر همزمان پیگیری شد که در اراک، تیم بسکتبال شهرداری اراک با نتیجه۷۷ بر ۷۰ مقابل تیم پالایش نفت آبادان تن به شکست داد.

این مسابقه عصر پنجشنبه در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که در جایگاه پنجم جدول لیگ قرار دارد پس از برد هفته هجدهم و بیستم مقابل تیم های بسکتبال دانشگاه آزاد تهران و نیروی زمینی تهران و پس از استراحت در هفته نوزدهم، در هفته بیست و یکم مقابل تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که در رده دوم جدول لیگ بسکتبال ایستاده است برای جدالی حساس و نفس گیر صف آرایی کرد.

شاگردان هماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای صعود به یک پله بالاتر یعنی صدر جدول و شاگردان محمد کسایی پور، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک برای صعود به جایگاه بهتر از پنجم وارد کارزار شدند.

براساس این گزارش توپ بسکتبال در میدان مسابقه در حالی با سوت داور به گردش درآمد که حضور پرازدحام تماشاچیان سالن مسابقه را به حال انفجار رسانده بود و بسیاری از تماشاچیان و هواداران به دلیل ازدیاد جمعیت موفق به دیدن این مسابقه حساس نشدند.

در کوارتر اول این مسابقه شهرداری اراک با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ بر تیم نفت آبادان غلبه کرد و در کوارتر دوم دو تیم با تساوی ۳۲-۳۲ زمین را ترک کردند.

در کوارتر سوم در امتیاز ۴۹-۴۹ هر دو تیم مساوی بودند تا اینکه در دقایق پایانی حامد آفاق، بازیکن شماره ۱۰ تیم شهرداری اراک با یک پرتاب دو امتیازی این کوارتر را با نتیجه ۵۱ بر ۴۹ به نفع تیم شهرداری اراک پایان داد.

در کوارتر چهارم مسابقه تیم پالایش نفت آبادان در حالی که ۶۰ بر ۵۹ از شهرداری اراک عقب بود بر سرعت خود افزود و با ارائه یک بازی سرعتی و حساب شده کار را بر تیم اراک سخت کرد و سرانجام با ریباندها و پرتاب های سه امتیازی بازی را با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ به نفع خود پایان داد و به پیروزی دست یافت.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادن در حاشیه این بازی  گفت: تیم بسکتبال شهرداری اراک تیم قوی و با آینده ای است و در این بازی تیم ما در برابر تیم شهرداری اراک کار سختی داشت.

هماد سامری افزود: با وجود اینکه بسکتبال اراک سابقه دیرین در لیگ ندارد و جزو تیم هایی است که به تازگی در لیگ حضور یافته اما تیم بسیاری قوی و با پشتوانه ای است و از سوی دیگر وجود اینهمه تماشاگر در سالن مسابقه پشتوانه دیگری برای ورزش اراک است.

وی بیان داشت: تیم پرتوان بسکتبال اراک می تواند یکی از سه تیم حاضر در پلی آف این دوره از مسابقات باشد.

محمد کسایی پور، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک هم اظهار داشت: بازیکنان شهرداری بازی نفس گیر و سختی داشتند اما برخی از مسائل و تنش هایی که توسط داوران به وجود آمد موجب شد بازی آنها تاثیر منفی بپذیرد.

به گفته وی چنانچه داوران در قضاوتشان دقت بیشتری داشتند قطعا شهرداری اراک پیروز میدان بود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید