Performancing Metrics

مناظره «غیر محرمانه» با موضوع آلودگی هوا | اتاق خبر
کد خبر: 311140
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1394 - 04:37
برنامه مستند مناظره «غیر محرمانه» با موضوع استانداردهای بنزین مصرفی در خودروها و سهم آن در آلودگی هوا امشب ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

اتاق خبر- برنامه مستند مناظره «غیر محرمانه» با موضوع استانداردهای بنزین مصرفی در خودروها و سهم آن در آلودگی هوا امشب ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

برنامه مستند مناظره «غیر محرمانه» با موضوع استانداردهای بنزین مصرفی در خودروها و سهم آن در آلودگی هوا با حضور موافقان و مخالفان سیاست های سازمان محیط زیست، مسئولان و کارشناسان این سازمان، شرکت های تولید قطعات خودرو و پالایش و پخش فرآورده های نفتی، امشب ۲ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه دوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

 سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان، بیژن حاج محمدرضا رئیس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت، سعید محجوبی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و همچنين رسول اشرفی پور مدیرکل محیط زیست استان تهران در دولت دهم از شرکت کنندگان در مناظره مستند تلویزیونی «غیر محرمانه» هستند که در کنار پرفسور کردوانی به بحث و تبادل نظر درباره سهم سیاست های سازمان محیط زیست و همین طور آلاینده های سوختی چون بنزین در آلودگی هوا خواهند نشست.

همچنین موافقان و مخالفان سیاست های سازمان محیط زیست در فضایی مناسب با مسئولان به گفتگو  و بیان دغدغه های خود درباره این معضل محیط زیستی می پردازند.

در این برنامه گزارش هایی توسط شهروند خبرنگاران با رویکردهای مختلف نسبت به بحث آلودگی هوا در خلال مناظره پخش خواهد شد.

مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی با اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دوم سیما است که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین بازپخش این برنامه شنبه ۳ بهمن ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید