Performancing Metrics

دقایق حساس بازی ایران و ژاپن | اتاق خبر
کد خبر: 311157
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1394 - 20:22
تیم های ملی امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های مقدماتی المپیک ریو، امروز به دیدار یکدیگر می روند.

اتاق خبر- تیم های ملی امید ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های مقدماتی المپیک ریو، امروز به دیدار یکدیگر می روند.

دقایق حساس:
دقیقه 1: فرار عالی ارسلان مطهری و جا گذاشتن مدافع روبه‌رو او را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ژاپن قرار داد ما ضربه او از پشت محوطه با کف دست دروازه‌بان ژاپن به بیرون رفت.
دقیقه 2: کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه سر علی کریمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه ژاپن به اوت رفت.
دقیقه 6: کرنر ارسالی از جناح چپ و ضربه سر مهاجم ژاپن با خروج عجیب اخباری راهی به دروازه ایران نیافت.
دقیقه 10: ضدحمله بازیکنان ایران از سمت چپ و کشیده شدن دامنه آن به سمت راست، موقعیتی خطرناک روی دروازه ژاپن ایجاد کرد اما ضربه ناقص ثاقبی با برخورد به دفاع ژاپن به میانه زمین بازگشت.
دقیقه 26 –  ضربه محکم کوبو، هافبک ژاپنی در حالی که خطری روی دروازه ایران به وجود آورد از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.
دقیقه 29 – پرتاب اوت ایرانی ها و پس از آن از آن سانتری خطرناک روی دروازه ژاپن با هوشیاری دروازه بان این تیم مهار شد.

حاشیه:
*در دقیقه اول بازی مهدی ترابی مرتکب خطایی روی بازیکن حریف شد که منجر به پاره شدن پیراهن این بازیکن شد و دقایقی بعد به دستور داور، پیراهن پاره شده بازیکنی ژاپنی تعویض شد.
*تا دقیقه 15 این بازی ایرانی ها مالکیت توپ را با اختلاف در اختیار دارند، تا این لحظه ایرانی ها 62 درصد و ژاپنی ها نیز 38 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند.
*امیدهای ژاپن در حالی به سراغ تیم کشورمان آمده اند که در 6 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده اند. آنها یکی از تیم های بودند که با حداکثر امتیازات از گروه خود بالا آمدند.
*دو وینگر چپ و راست ایران یعنی میلاد محمدی و مهدی ترابی در این بازی مدام اقدام به تغییر جای خود می کنند.

منبع: ورزش سه 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید